سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

مراد‌مند در دورراهی استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر: ۴۱۹۳۶
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
مراد‌مند در دورراهی استقلال و پرسپولیس
محمدحسین مرادمند ، مدافع اصفهانی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد بعد از ۵ سال حضور در این تیم، حالا راهی تهران شده تا به مراد دلش که پوشیدن پیراهن یکی از ۲ تیم محبوب پایتخت است، برسد.
به گزارش شهرآرانیوز؛  محمدحسین مرادمند که چند‌سالی است عملکرد قابل‌قبولی در قلب دفاع شهرخودرو داشته و به یکی از ارکان اصلی دفاعی این تیم بدل شده است، حالا در آستانه عقد قراردادبا یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس است. مرادمند بیست وهفت‌ساله بعد از قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران به مشهد آمد و دوران خوبی را در شهرخودرو (پدیده سابق) سپری کرد. او در اولین فصل حضورش، بیشتر پشت خط مدافعانی، چون ایگور پراهیچ و میلان یووانویچ می‌ماند، اما رفته‌رفته در دوران حضور محمدرضا مهاجری به‌عنوان سرمربی این تیم، به ترکیب اصلی راه پیدا کرد.
 
زوج دفاعی مرادمند و هارویان ارمنی در لیگ برتر هفدهم کمک شایانی به تیم مشهدی کرد تا یک ساختار دفاعی مستحکم برای خود بسازد؛ تا‌جایی‌که از فصل بعد از آن، این مرادمند بود که عنصر اصلی قلب دفاع شهرخودرو شد و سایر بازیکنان به تنوع توان و قدرت تاکتیک‌پذیری‌شان در کنار او به میدان می‌رفتند. مرادمند که فصل قبل با علی نعمتی زوجی خوب را در قلب دفاع شهرخودرو تشکیل داده بود، درحالی به استقلال نزدیک شده که شنیده‌ها حاکی از آن است یحیی گل‌محمدی هم بدش نمی‌آید شاگرد مطمئن و سابقش را به اردوگاه ارتش سرخ ببرد.
 
با‌این‌همه مرادمند که کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده را در قلب دفاع پرسپولیس، رقبایی جدی برای خود قلمداد می‌کرد، روز گذشته با مسئولان باشگاه استقلال جلسه‌ای طولانی برگزار کرد، اما به نتیجه مطلوب نرسید! او بعد از چند ساعت گفتگو با آبی‌ها در شرایطی که همه منتظر بودندعکسش با پیراهن آبی بیرون بیاید نه تنها با این تیم به توافق نرسید بلکه در چرخشی عجیب گفته شد بنای مذاکره با پرسپولیس را گذاشته که از آن‌ها هم پیشنهاد دارد. او که ۲ سال شاگرد گل محمدی بوده بدش نمی‌آید دوباره این تجربه را تکرار کند به شرطی که خود گل محمدی در پرسپولیس بماند! مرادمند دیروز در گفت‌وگویی کوتاه بعد از به بن‌بست رسیدن مذاکراتش با استقلال گفت به ندای دلش گوش می‌کند و با تیمی که دوست دارد قرارداد می‌بندد.
 
او همچنین گفت که غیر از این ندا تیم آینده او ارتباط زیادی با نظر و عمل حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو دارد که گویا شرط گذاشته مرادمند را بعد ازمسابقات باشگاه‌های آسیا آزاد کند. همه این‌ها در حالی است که ممکن است مرادمند الان که در حال خواندن این مطلب هستید به ندای دلش گوش داده باشد! و با یکی از ۲ تیم پایتخت نشین توافق کرده باشد. سرخابی‌ها که در چند روز اخیر تا پاسی از شب با بازیکنان مختلف مذاکره می‌کردند هیچ بعید نیست کاری کرده باشند که این مطلب بیات شده باشد!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->