وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا شولتس: احتمال حل اختلافات باکو-ایروان بیشتر از همیشه است کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی سازمان ملل: پاک‌سازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجرنشده احتمالاً ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است رئیس جمهور چین برقراری صلح جهانی را مسئولیت واشنگتن و پکن دانست رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشور‌های آفریقایی هستیم پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا موافقت کرد آیت‌الله علم‌الهدی: بازگرداندن عناصر ناپاک خارجی به معنای جذب نیست | میدان‌داری مردم و دولت، پیش‌نیاز تحول فرهنگی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اجرای طرح نور ماموریت قانونی فراجا است رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افشاگری بی‌سابقه درباره شبکه فساد ترامپ و همسرش ملانیا

  • کد خبر: ۴۲۲۰۰
  • ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
افشاگری بی‌سابقه درباره شبکه فساد ترامپ و همسرش ملانیا
یک پژوهشگر آمریکایی با انتشار گزارشی، جزئیاتی از یک شبکه گسترده فساد و فحشا با مدیریت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و همسرش را فاش کرده است. این افشاگری در شرایطی رسانه‌ای شده که با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا، افکار عمومی جهان هر روز شاهد مسائل جدید درباره دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، در یکی از آخرین موارد این افشاگری‌ها، «آدام دنتور» فعال اجتماعی و پژوهشگر آمریکایی در گزارشی که هفتم سپتامبر ۲۰۲۰ آن را در نشریه ایتالیایی «ایلفاروسولموندو» منتشر کرده، به جزئیاتی از شبکه گسترده فساد و فحشا با مدیریت «ملانیا و دونالد ترامپ» پرداخته است.
 
در این گزارش آمده است: حدود دو ماه پیش و در لابه‌لای اخبار فاجعه کرونا و اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا، همسر و دختر «استیر سالاس» قاضی فدرال آمریکا برای رسیدگی به پرونده «گیسلاین مکسول» (Ghislaine maxwell) که متهم به آزار جنسی دختران نوجوان است، ترور شدند.

اما گیسلاین مکسول کیست که دادگستری آمریکا وی را متهم کرده که دختران زیر سن قانونی را برای شبکه فحشا «جفری اپستین» و ترامپ شناسایی و استخدام کرده است؟ اپستین کیست که به جرم تجاوز به کودکان و راه اندازی باشگاه فحشا و مواد مخدر سرانجام جنازه‌اش در جولای ۲۰۱۹ در زندان منهتن در حالی پیدا شد که فیلم‌های دوربین‌های مدار بسته نیز پاک شده بودند؟

قاضی «آکوستا» کیست که اپستین را به جرم تجاوز به کودکان در سال ۲۰۱۷ متهم شناخت، اما به دلیل دوستی او با ترامپ تنها به ۱۳ ماه زندان محکوم شد و آکوستا به عنوان دستخوش وزیر کار ترامپ شد، اما با باز شدن دوباره پرونده اپستین مجبور به استعفا شد؟ اپستین و مکسول چه رابطه‌ای با دونالد و ملانیا ترامپ داشتند که کار آن‌ها به خودکشی و بازداشت کشیده شده است؟ این‌ها سوالاتی است که در کنار تمام اتفاقات دوران ریاست جمهوری ترامپ، ذهن بسیاری از افکار عمومی داخل و خارج آمریکا را به خود مشغول ساخته است.

گیسلاین مکسول دوست دختر اپستین، دختر رابرت مکسول فعال بدنام مطبوعات و عضو پارلمان بریتانیا است که بعد از اینکه در ۱۹۹۱ فاش شد صد‌ها میلیون پوند از صندوق بازنشستگان شرکتش دزدی کرده، جنازه‌اش در نزدیکی قایق لوکس تفریحی‌اش در دریا پیدا شد و خانواده‌اش کمتر از یک روز همه دارایی‌های خود را از دست داد و مکسول که گذرنامه‌های فرانسه، انگلیس و آمریکا را داشت برای فرار از فقر و بدنامی به نیویورک مهاجرت کرد.

مکسول در نیویورک وارد همکاری با اپستین دلال فحشا و مواد مخدر شد و پیشنهاد کار در زمینه مدلینگ را با این نیت ارائه کرد که با در اختیار گذاردن دختران زیبای باکره و جوان به ثروتمندان، درآمد‌های نجومی کسب کند. او که در کالج Marlborough از گرانترین کالج‌های خصوصی انگلیس درس خوانده بود و به واسطه پدرش با اعضای کاخ باکینگهام در ارتباط بود، دسترسی راحتی به کثیف‌ترین ثروتمندان انگلیس و از جمله «شاهزاده آندرو» داشت.

اپستین و مکسول برای شروع کار آژانس فحشا خود نیاز به انتخاب افرادی سرشناس در نیویورک و لندن داشتند. اپستین ترامپ را که برای فرار از ورشکستگی مالی در سال ۹۱ به کار پر درآمد و آشنایی با افراد صاحب نام نیازمند بود، قانع کرد. مکسول هم شاهزاده آندرو را در نظر گرفت که ارتباط خوبی با متنفذین لندن و شاهزاده‌های ثروتمند سعودی و امارات داشت.

اپستین توسط مکسول به شاهزاده آندرو برای میزبانی باشگاه فحشا لندن معرفی شد و سال‌ها در باشگاه فحشا لندن و نیویورک همکاری داشتند و آندرو مشتری ثابت تجاوز به دختران باکره بود. تیم آمریکایی «ترامپ ـ اپستین» و تیم انگلیسی «آندرو ـ مکسول» برای آغاز یک کار حرفه‌ای بین‌المللی جهت میزبانی فحشا ثروتمندان نیاز به همکاری با یک برند جهانی داشتند.

ترامپ که از افراد ثابت پارتی‌های شبانه کازابلانکا در قصر‌ها و عمارات خود در نیویورک بود، «جان کازابلانکا» مدیر شرکت ایتالیایی Elite Model Management را برای همکاری برگزید و در ۱۹۹۱ با او یک توافق تجاری به عنوان سرمایه‌گذار و داور مسابقات زیبایی «الیت مدل» امضاء کرد. با این توافق صنعت مدلینگ و صنعت فحشا اروپا و آمریکا ادغام شدند و دسترسی سیاست‌مداران و ثروتمندان به فحشا پنهان و بدون دردسر با دختران نوجوان و باکره را در پارتی‌های ترامپ و اپستین ممکن ساخت که با استقبال روبرو شد. حتی «بیل کلینتون» رئیس جمهور سابق آمریکا و شاهزاده‌های کشور‌های عربی هم در این پارتی‌ها شرکت داشتند.

ترامپ و اپستین برای پیشرفت کار در سال‌های ۹۱ و ۹۲ مسابقات دختران مدل جوان را در «هتل پلازا» و در سال ۹۳ در Maralogo برگزار کردند. در این مسابقات مدل‌های برتر که حاضر به همکاری با «الیت مدل» بودند، انتخاب شدند. این مسابقات یک دستاورد مهم داشت و مشخص کرد که دختران مدل شرق اروپا و آمریکای لاتین و به ویژه برزیل آمادگی بیشتری برای همکاری در صنعت فحشا دارند. از آن پس الیت مدل کار خود را بر روی دختران نوجوان که از طریق برند‌های مد و مجله‌های مد در کشور‌های اروپای شرقی شناسایی می‌شدند، متمرکز کرد.

«الیت مدل» برای دسترسی آسان‌تر به دختران اروپای شرقی، سوپر مدل‌های جوانی را انتخاب می‌کرد که ضمن آشنایی با زبان و فرهنگ روسی جذابیت بیشتری برای جلب نظر دختران کشور‌های شرق اروپا داشتند و بعد هم می‌توانستند زمینه راحت‌تر ارتباط و آموزش دخترانی که به خصوص از روسیه، اوکراین و بلاروس به آمریکا و لندن منتقل می‌شدند، فراهم کنند.

«ملانیا» در این جستجو‌ها در میان دختران زیبای اروپای شرقی مورد توجه قرار گرفت. او که چهره ناشناخته‌ای بود از طریق شخصی به نام «زامپولی» به کازابلانکا و اپستین معرفی شد. از این پس برای بین‌المللی شدن چهره ملانیا لازم بود که او در همکاری با برند‌های معروف جهان در فرانسه و ایتالیا شهرت جهانی پیدا کند. زامپولی در دهه ۹۰ برای جذب دختران اروپا آژانس ID Models را راه اندازی کرده و همراه با «جوزف میفسود» که روابط نزدیکی با ترامپ و اپستین داشت هماهنگ کننده کار‌های ملانیا در ایتالیا بود.
 


پرداخت میلیون‌ها دلار بابت جمع‌آوری عکس‌های لخت ملانیا

 
 

در سال ۱۹۹۲ با حمایت زامپولی و میفسود، «جانا مگزین» عکس‌های ملانیا را به همراه ۱۲ دختر زیبای جوان چاپ کرد که در نهایت ملانیا به عنوان سه مدل برتر سال انتخاب شد. جراید زرد بلافاصله گزارش‌ها و عکس‌هایی در مورد شخصیت و موفقیت‌های ملانیا منتشر کردند. ملانیا بعد از به شهرت رسیدن در ایتالیا و فرانسه در سال ۱۹۹۵ با ویزای H-۱ B وارد نیویورک شد و با یک عکاس ورزشی به نام «متیو آتانیان» هم خانه شد و بعد از مدتی با اپستین در آپارتمانی که در آن به کار عکاسی اشتغال داشت، زندگی کرد. این آپارتمان در واقع در اختیار شرکت «الیت مدل» بود و از دختران نوجوان مدل که از اروپا صادر شده بودند برای ارزیابی مدلینگ عکس گرفته می‌شد. در همین آپارتمان بود که جفری اپستین متهم شد که بعد از مجبور کردن یک دختر ۱۵ ساله به برهنه شدن، به او تجاوز کرده است. مشکل اصلی ملانیا در سال‌های اول اقامت در آمریکا اما؛ هزینه‌های سنگین زندگی در نیویورک بود.

او در سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ از طریق چاپ عکس‌های برهنه خود، به ویژه در جت شخصی ترامپ و اسکورت شدن برای برخی مشتریان اپستین، مخارج زندگی پر هزینه در نیویورک را تامین می‌کرد تا اینکه در سال ۹۹ چند اتفاق مهم روی داد. ترامپ که ملانیا را به عنوان یکی از عروسک‌های خود انتخاب کرده بود، از همسر دوم خود جدا شد و شرکت «تی مدلز» را به امید گسترش امپراتوری دنیای مد راه اندازی کرد.

این شرکت تحت مدیریت ترامپ و اپستین وارد تجارت فحشا و خرید و فروش غیرقانونی دختران باکره و کودکان زیر سن قانونی به ثروتمندان شد. ملانیا که بعد از چند سال بردگی جنسی جذابیت خود را برای مشتریانی که انتظارات زیادی داشتند از دست داده بود، برای مرحله دوم کار که میزبانی دختران جوان تازه وارد بود، به کار گرفته و مجبور شد برای حفظ بدن خود و الگو بودن برای مدل‌های تازه وارد دو عمل زیبایی در قسمت سینه و صورت طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ انجام دهد.

ملانیا و مکسول در «تی مدلز» مدیریت آموزش دختر‌ها برای عکاسی و بعد هم همخوابی با ثروتمندان را به عهده داشتند و برای مدل‌هایی که برای ادامه کار مردد بودند با نشان دادن حساب‌های بانکی و عکس‌های مهمانی‌های خود و چگونگی پیشرفت و ترقی در بازار مد، دختران و حتی والدین‌شان را راضی و متقاعد می‌کردند که به کار کوتاه مدت پر درآمد با اقامت و مجوز کار در آمریکا رضایت دهند. ملانیا و مکسول برای اینکه دختران تازه وارد بتوانند بدون هیچ‌گونه شرمی کار حرفه‌ای خود را شروع کنند، آن‌ها را مجبور می‌کردند که رابطه آزاد با مردان اجاره‌ای را تماشا کنند تا بیاموزند که چگونه باید انواع رفتار‌های غیر اخلاقی با مهمانان انجام دهند.

آن‌ها با دیدن این صحنه‌ها می‌بایست جسارت و مهارت‌های لازم را برای انجام فحشا با مردان با هر سلیقه و هر شرایط سنی می‌آموختند. حتی در برخی موارد ملانیا و مکسول شخصا مدل آموزش فحشا با مردان اجاره‌ای برای دختران بودند. بر همین اساس؛ دادگستری آمریکا مکسول را بعد از بازداشت متهم کرده که دختران زیر سن قانونی را مورد آزار جنسی قرارداده که طبق قانون حبس ابد در انتظار اوست. البته ترامپ با اینکه بعد از برگزاری مراسم تحلیفش در ژانویه ۲۰۱۶ قول داد که «تی مدلز» را تعطیل خواهد کرد، اما این آژانس برای خروج دختران مدل که اقامت غیر قانونی در آمریکا داشتند تا سال ۲۰۱۷ همچنان مشغول به کار بود.

برای سرپوش گذاردن بر نقش ترامپ و ملانیا در باشگاه فحشا، تاکنون اپستین (ظاهرا) خودکشی کرده، میفسود ناپدید شده، شاهزاده آندرو توسط دادستانی آمریکا احضار شده، مکسول بازداشت شده، دختر استیر سالاس و همسر قاضی فدرال ترور شده، ۱۰ شکایت علیه ترامپ مسکوت مانده و وکلای ترامپ افشاگران بردگی جنسی ملانیا را یا تهدید کرده و یا با هزینه هنگفت به جمع‌آوری عکس‌های لخت ملانیا پرداخته‌اند.
 


انتشار ویدئوی جنجالی

 

تیرماه سال گذشته نیز تصاویر آرشیوی شبکه خبری ان‌بی‌سی آمریکا از یک مهمانی با حضور دونالد ترامپ یک بار دیگر حاشیه‌هایی درباره رفتار رئیس جمهوری ایالات متحده با زنان و افراد غیرخوشنام مطرح کرد.

این ویدیو که مربوط به یک مهمانی در سال ۱۹۹۲ میلادی است ترامپ را در کنار جفری اپستین، میلیاردر آمریکایی نشان می‌دهد که به دلیل آمد و شد با چهره‌های سیاسی نیز شناخته شده است و از جمله آن‌ها می‌توان به دونالد ترامپ و بیل کلینتون روسای جمهوری کنونی و پیشین آمریکا اشاره کرد. اپستین بعد‌ها به اتهام‌های آزار جنسی و همچنین قاچاق کودکان به منظور سوء‌استفاده جنسی متهم شد و جایی ادعا کرده بود که ملانیا همسر کنونی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، را به ترامپ معرفی کرده است. با این حال ترامپ در سال‌های اخیر اعلام کرده که «اپستین را دوست نداشته» است.

در این ویدیو او در حالتی صمیمی با اپستین مشغول گفت‌وگو است. گاهی زنان در مهمانی را به او نشان می‌دهد و یکی از آن‌ها را با صفت غیراخلاقی به او معرفی می‌کند.

بخشی از این ویدیو که ترامپ در جمع زنان در حال رقص است کوتاه شده و به شدت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. گفته می‌شود که رفتار ترامپ با زنان محترمانه نبوده است.

بر اساس گزارش یورونیوز، مشکل اخلاقی ترامپ بار‌ها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. مدتی پیش رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که دست کم ۲۳ زن از دهه‌ی ۱۹۷۰ از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دادگاه شکایاتی ارائه داده‎اند.

در اکتبر ۲۰۱۶ موج اعتراضات زنان در پی انتشار فیلمی که دونالد ترامپ در آن اظهارات شرم آور علیه زنان بود باعث شد تا زنان دیگری که قربانی بوده‎اند داستان خود را منتشر کنند تا همگان از ماهیت و خوی ترامپ آگاه شوند.

«جسیکا دریک»، بازیگر فیلم‌های مستهجن آمریکایی در یک کنفرانس خبری که به همراه وکیلش حاضر شده بود گفت: دونالد ترامپ در ازای دریافت پول به وی پیشنهاد روابط غیرمشروع داده است.

یک بازیگر دیگر فیلم‌های مستهجن آمریکایی به نام «استورمی دنیلز» نیز موضوع مشابهی را مطرح کرد. این موضوع تا حدی جنجال به پا کرد که حتی پای این ماجرا به تحقیقات «رابرت مولر» پیرامون رسوایی انتخاباتی احتمالی ترامپ نیز باز شد.

در اواسط ماه فوریه سال جاری میلادی (بهمن ۹۶) درست چند روز پس از یکسالگی حضور ترامپ در کاخ سفید، نیویورک تایمز به نقل از «میشل کوهن» وکیل ترامپ خبر داد که به دستور ترامپ ۱۳۰ هزار دلار به «استورمی دنیلز» جهت ممانعت از افشای روابط غیراخلاقی رئیس جمهور آمریکا با وی، پرداخت شده است.



واکنش همسر ترامپ به فساد اخلاقی شوهرش

 


این افشاگری‌ها در حالی است که ملانیا، همسر ترامپ پیش از این گفته بود: این مسئله برای من دغدغه و مسئله مورد توجه نیست. من مادر هستم و در عین حال همسر رئیس جمهور آمریکا هستم و به جای فکر کردن به این مسائل، کار‌های بسیار مهمتری دارم که باید به آن‌ها بپردازم و به آن‌ها فکر کنم.

بانوی اول ایالات متحده آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی‌ای بی سی نیوز در این باره گفت: من هم می‌دانم که شایعات در روزنامه‌ها و مجلات خوب فروش می‌رود و برای نشریات پول به همراه دارد. به هر حال متاسفانه ما امروزه در چنین دنیایی زندگی می‌کنیم. بی‌تردید گمانه زنی‌های رسانه‌ها همواره خوشایند نیست. اما من می‌دانم که چه چیزی درست و چه چیزی غلط است. راست و دروغ را می‌شناسم.
 
ملانیا ترامپ زادهٔ ۲۶ آوریل ۱۹۷، مانکن سابق اسلوونیایی آمریکایی و بانوی اول ایالات متحده آمریکا است. او در ۲۲ ژانویه ۲۰۰۵ با دونالد ترامپ، ابرتاجر املاک و مستغلات آمریکایی و رئیس‌جمهور کنونی آمریکا ازدواج کرد.

او که متولد اسلوونی است، در سال ۲۰۰۱ مقیم دائم ایالات متحده آمریکا و در سال ۲۰۰۶ شهروند این کشور شد. او از ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ نقش بانوی اول ایالات متحده آمریکا را بر عهده دارد. او پس از لوییزا ادمز در سال ۱۸۲۵ دومین بانوی اول متولد خارج آمریکا است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->