گفت‌وگوی تلفنی عضو ارشد حماس با عراقچی

  • کد خبر: ۴۲۴۸۷۹
  • ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۲۱:۰۳
گفت‌وگوی تلفنی عضو ارشد حماس با عراقچی
یک عضو ارشد جنبش حماس تلفنی با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران گفتگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، باسم نعیم، عضو ارشد جنبش حماس و سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماسی تلفنی درباره آخرین تحولات مذاکرات ایران و آمریکا و وضعیت فلسطین و غزه گفت‌و‌گو کردند.

باسم نعیم ضمن تبریک به ایران برای دستیابی به تفاهم آتش‌بس، از ایستادگی تهران در برابر تجاوزات آمریکا و رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و خواستار تداوم حمایت از مردم غزه شد.

عراقچی با تأکید بر تداوم حمایت ایران از آرمان فلسطین، تصریح کرد که تیم مذاکره‌کننده ایرانی موضوع تداوم تجاوزات صهیونیست‌ها و نقض آتش‌بس در غزه را در تمامی محافل بین‌المللی و در مذاکرات با طرف آمریکایی مطرح می‌کند.

وزیر امور خارجه کشورمان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی و مقابله با طرح‌های این رژیم برای حذف حضور فلسطینی‌ها در غزه شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.