به گزارش شهرآرانیوز، سیدعباس عراقچی و فیصل بن فرحان عصر امروز، چهارشنبه، سوم تیر ماه، طی یک تماس تلفنی با یکدیگر گفتوگو کردند.
وزیر امور خارجه ایران در این گفتوگو، همتای عربستانی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفتهای حاصلشده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنیهای انجامشده در این چارچوب قرار داد.
طرفین همچنین ضمن بررسی آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی، بر اهمیت تداوم رایزنیها، حفظ کانالهای دیپلماتیک و تقویت همکاریهای مشترک بهمنظور حمایت از ثبات منطقهای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تاکید کردند.
منبع: ایسنا