به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ روز جمعه، پنجم تیر، در شبکه اجتماعی تروثسوشال خود مدعی شد: جمهوری اسلامی ایران دستکم چهار پهپاد تهاجمی را به سمت کشتیهایی که در حال عبور از تنگه هرمز بودند، پرتاب کرده است.
رئیسجمهور آمریکا ادامه داد: یکی از این پهپادها مستقیما به یک کشتی باری بزرگ و بسیار گرانقیمت برخورد کرده و به آن خسارت وارد شده است، اما کشتی توانست به مسیر خود ادامه دهد.
وی ادعا کرد: ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم. بدیهی است که این یک نقض احمقانه توافق آتشبس ماست.
منبع: ایرنا