تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و کویت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل زیبای افغانستان به تیم ملی فوتسال ایران توسط مهران غلامی چشم روشنی تلویزیون برای افغانستان آخرین اخبار تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سلاجقه: امسال رهاسازی حقابه توسط طالبان در یک دوره زمانی کوتاه انجام شد مربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: در آسیا قدرت‌نمایی می‌کنیم جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ادامه گشت‌زنی هواپیمای بدون‌سرنشین در آسمان افغانستان روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان رزمایش مشترک برگزار کردند افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) تحلیلی بر نقشه راه سازمان ملل برای افغانستان لیست نهایی تیم ملی فوتسال افغانستان برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن: فوتسال افغانستان پیشرفت باورنکردنی داشته است گزارش دیرهنگام فرماندهی مرکزی آمریکا از حمله مرگبار انتحاری در فرودگاه کابل معاون سفیر ایران در کابل: به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان هستیم پاکستان مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغانستانی را آغاز کرد کرزی، عبدالله و جبهه مقاومت: حمله ایران به اسرائیل دفاع مشروع بود نصیراحمد فایق: افغانستان به کانون افراط‌گرایی تبدیل شده است ۱۲ هزار تبعه خارجی تحت پوشش بیمه پایه سلامت احتمال بارندگی و جاری شدن سیل در ۳۴ ولایت افغانستان (۲۵ فروردین)
سرخط خبرها

کنکور در افغانستان پس از ۴۵ روز پایان یافت

  • کد خبر: ۴۲۵۵۲
  • ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
کنکور در افغانستان پس از ۴۵ روز پایان یافت
کنکور سراسری افغانستان پس از ۴۵ روز فرآیند برگزاری، امروز جمعه با حضور ۱۰ هزار و ۹۰۰ دانش آموز در کابل پایتخت به پایان رسید و اسامی پذیرفته شدگان این رقابت طولانی هفته اول مهر ماه اعلام خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تعداد کل داوطلبان شرکت کننده در فرایند آزمون سراسری افغانستان ۲۲۰ هزار نفر اعلام شده است.
 
دلیل طولانی بودن فراینده کنکور در افغانستان به این دلیل است که به خاطر مشکلات امنیتی و نبود جا و امکانات کافی این آزمون هر هفته در یک استان برگزار می‌شود.
 
اداره ملی امتحانات کنکور افغانستان امروز جمعه اعلام کرد که دوره پایانی امتحان امروز در کابل برگزار شد و در این دور افرادی که به هر دلیلی نتوانستند در روز‌های گذشته در این آزمون حاضر شوند، شرکت کردند.
 
عبدالقدیر خموش، رییس اداره ملی امتحانات افغانستان امروز جمعه روند کنکور سراسری را پایان یافته اعلام کرد و گفت؛ از فردا در باره اعلام نتایج تمرکز خواهند کرد.
 
 
وی اضافه کرد که هرچند روند آزمون به دلیل شیوع ویروس کرونا با چالش‌هایی مواجه بود،، اما با اتخاذ تدابیر، این روند با موفقیت به پایان رسید.
 
خموش افزود که امسال میزان داوطلبان نسبت به پارسال بیش‌تر بود، اما با بکارگیری سیستم‌ها و روش‌های موثر، این روند بخوبی به پایان رسید و شمار تمام داوطلبان کنکور سراسری به ۲۲۰ هزار نفر رسیده است.
 
به علت گسترش ویروس کرونا روند آزمون سراسری افغانستان دو بار تعویق افتاد و پس از تلاش‌های زیاد یک‌ونیم ماه پیش این روند آغاز و امروز به پایان رسید.
 
تیم‌های بهداشتی نیز امسال روند آزمون کنکور را همراهی و نظارت می‌کردند و در صورتی که افراد مشکوک مبتلا به کرونا مشاهده می‌شد، از امتحان اخراج و به دور نهایی در جمع غیرحاضران باید امتحان را سپری می‌کرد.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->