جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

«جنایت بی‌دقت» و «دشت خاموش» هرکدام یک جایزه از جشنواره ونیز بردند

  • کد خبر: ۴۲۶۵۷
  • ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
«جنایت بی‌دقت» و «دشت خاموش» هرکدام یک جایزه از جشنواره ونیز بردند
جایزه هیات داوران مستقل جشنواره فیلم ونیز و جایزه فدراسیون بین المللی منتقدان به ترتیب به دو فیلم ایرانی «جنایت بی دقت» و «دشت خاموش» رسید.

به گزارش شهرآرارنیوز - چهاردهمین دوره جوایز "بیساتوی" طلایی که سالانه از سوی هیات داورانی مستقل و به موازات جشنواره ونیز برگزار می شود و برگزیدگان خود را از میان فیلم های حاضر در این رویداد سینمایی انتخاب می کنند، امسال جایزه بهترین فیلمنامه خود را به شهرام مُکری و نسیم احمدپور برای فیلم «جنایت بی دقت» داد. 

 

همچنین هیات داوران فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) حاضر در جشنواره ونیز هم «دشت خاموش» ساخته احمد بهرامی را به عنوان بهترین فیلم جشنواره ونیز ۷۷ انتخاب کردند. 

 

«جنایت بی دقت» و «دشت خاموش» هر دو نماینده سینمای ایران در بخش افق های هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز هستند. 

 

بابک کریمی، راضیه منصوری، ابوالفضل کاهانی، محمد ساربان، عادل یراقی، محمد بهرازنیا و بهزاد دورانی بازیگران فیلم جدید و ۱۳۹ دقیقه‌ای شهرام مُکری با عنوان «جنایت بی‌دقت» هستند. در خلاصه داستان این فیلم که پخش بین المللی آن را نسرین میرشب برعهده دارد،آمده است: « فیلم مضمونی مرتبط با سینما دارد و درباره تماشاگرانی است که قبل از شروع اکران فیلمی درباره ان حرف می زنند و با شروع ماجراها بر پرده سینما، داستان‌ آنها و قصه فیلم با هم یکی میشود.»

 

«دشت خاموش» دومین فیلم احمد بهرامی با بازی علی باقری، فرخ نعمتی، مهدیه نساج، مجید فرهنگ و تورج الوند است. فیلم داستان لطف‌الله مردی تنهاست که به عنوان پیشکار در یک کوره آجرپزی کار میکند و رابط میان صاحب کوره و کارگران است. صاحب کوره روزی همه کارگران را جمع کرده و خبری را به آنها می دهد که زندگی همه کارگران را دچار دگرگونی می‌کند.

 

هفتاد و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به عنوان اولین رویداد مهم سینمایی که پس از بحران جهانی کرونا به صورت فیزیکی برگزار شد، امروز ۲۲ شهریور با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->