حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

۸ بازیکن مشهدی والیبال در تیم‌های مختلف کشور توپ می‌زنند

  • کد خبر: ۴۲۷۱۷
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
۸ بازیکن مشهدی والیبال در تیم‌های مختلف کشور توپ می‌زنند
در سالی که مشهد نماینده‌ ای در لیگ برتر والیبال ندارد ۸ بازیکن مشهدی در تیم ‌های مختلف کشور توپ می‌زنند
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هفته نخست لیگ برتر والیبال بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان برگزار شد و در‌این‌میان حسرت بزرگ برای هواداران والیبال مشهد باقی ماند که نماینده‌ای از شهرشان در این پیکار‌ها حاضر نبود. باوجود‌این مشهد با ۸ والیبالیست در قالب حضور در ۷ تیم حاضر در لیگ برتر، به‌نوعی رد پای پُررنگی از خود در این دوره از مسابقات به جا گذاشته است. ۳ دریافت‌کننده، ۲ پاسور، یک لیبرو، یک سرعتی‌زن و یک پشت‌خط‌زن، ۸ بازیکن مشهدی هستند که در تیم‌های سایپا، هراز آمل، مریوان، خاتم اردکان، شهرداری قزوین، شهروند اراک و فولاد سیرجان حاضرند؛ از مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر والیبال یعنی امیر حسینی بگیرید تا محمدرضا بیک و امیرحسین ناوی جوان.


۳ دریافت‌کننده با سرویس‌های مرگ‌بار

والیبال مشهد در بخش دریافت‌کنندگان قدرتی در سطح اول والیبال کشور، امسال ۳ نماینده در تیم‌های لیگ‌برتری دارد. شهروز همایون‌فر، امیرحسین ناوی و محمدرضا بیک، ۳ دریافت کننده‌ای هستند که به‌عنوان والیبالیست‌های مشهدی امسال در لیگ برتر خارج از استان توپ می‌زنند. شهروز همایون‌فر با‌تجربه‌ترین در میان این ۳ تن است. این بازیکن سی‌وسه‌ساله مشهدی سابقه سال‌ها بازی در لیگ برتر را دارد و فصل قبل در گنبد توانست فصل خوبی را پشت‌سر بگذارد. همایون‌فر در کارنامه کاری‌اش علاوه بر بازی در پیام مشهد، میزان مشهد، ثامن‌الحجج و... در تیم‌هایی، چون گنبد هم بازی کرده است.
 
او این فصل برای لبنیات هراز آمل به میدان می‌رود. همایون‌فر و تیمش در گام نخست توانستند مقتدرانه پیکان مدعی را ۳ بر ۰ از پیش‌رو بردارند. دیگر‌دریافت‌کنندگان مشهدی لیگ برتر امیرحسین ناوی و محمدرضا بیک هستند؛ ۲ چهره جوانی که کارشان را از تیم‌های پایه والیبال مشهد آغاز کردند و طی ۲ سال گذشته با پیام در لیگ برتر حضور داشتند. بیک و ناوی هر دو به تیم ملی جوانان دعوت شدند و پیش‌از این سابقه خروج از استان را نداشتند و این اولین تجربه حضورشان در تیمی لیگ‌برتری خارج از مشهد است. ناوی امسال برای خاتم اردکان بازی می‌کند و بیک برای شهروند اراک به میدان می‌رود. خاتم در بازی نخست این فصل ۳ بر ۱ به سپاهان باخت و شهروند اراک با قرعه استراحت رو‌به‌رو بود.


۲ پاسور با کوله‌باری از تجربه

امیرحسینی و رشید یوسفی، ۲ پاسور با‌تجربه مشهدی حاضر در لیگ برتر هستند. حسینی با ۴۴ سال سن مسن‌ترین بازیکن لیگ امسال و کاپیتان سال‌های حالا دیگر دور تیم ملی است. او امسال برای سایپا به میدان می‌رود و در کارنامه‌اش انواع‌و‌اقسام افتخارات از قهرمانی لیگ برتر تا آسیا به چشم می‌آید. حسینی آخرین‌بار به‌عنوان بازیکن یک تیم مشهدی در تیم بانک صادرات به میدان رفته است. او حالا کاپیتان و همه‌کاره نارنجی‌پوشان سایپاست. رشید یوسفی هم که بیشتر با تیم‌های مشهدی در لیگ برتر حضور داشته، حالا دیگر یک بازیکن باتجربه است که او هم برای تیم‌هایی، چون پیام، میزان و ثامن‌الحجج مشهد به میدان رفته و امسال بازیکن مریوان است. تیم امیرحسینی، سایپا، در گام نخست ۳ بر ۰ از سد تیم تازه لیگ‌برتری‌شده هورسان رامسر گذشت، اما هم‌تیمی‌های رشید یوسفی در مریوان با همین نتیجه مغلوب فولاد سیرجان شدند.


موسوی مشهدی در خط سرعت

تنها‌سرعتی‌زن مشهدی که هم‌اکنون در لیگ برتر و برای تیم شهرداری قزوین بازی می‌کند، جوان آینده‌داری است که والیبال را از تیم‌های پایه مشهد آغاز کرد و پیام تنها‌تجربه لیگ برتری اوست. علیرضا عبدی که شماره‌۱۶ پیام را فصل قبل به تن می‌کرد، یک سرعتی‌زن آینده‌دار است که خیلی‌ها او را «موسوی مشهدی» می‌دانند. عبدی امسال برای شهرداری قزوین بازی می‌کند و تیمش در گام نخست لیگ فصل جاری ۳ بر ۱ مغلوب شهرداری ورامین شد.


آبشار‌های امین

آبشار‌های امین علوی بر فرق سر لیگ برتر والیبال فرود می‌آید؛ بازیکنی که هر بار از پشت‌خط به هوا پرواز می‌کند، دریافت‌کنندگان حریف تنشان می‌لرزد. پشت‌خط زن مشهدی در تیم‌های مشهدی سابقه بازی‌های زیادی دارد و در خارج از استان هم سابقه بازی در خاتم اردکان یزد را در کارنامه دارد. امین علوی امسال برای لبنیات هراز آمل بازی می‌کند و هم‌بازی شهروز همایون‌فر همشهری‌اش است.


لیبروی قدیمی، لیبروی قدیمی‌تر

مجتبی یوسفی، لیبروی قدیمی والیبال مشهد است که با پیام و بسیاری از تیم‌های مشهدی تجربه بازی در لیگ برتر والیبال را دارد. یوسفی امسال برای فولاد سیرجان به میدان می‌رود؛ اما شاید در این‌میان نتوان از نام فرهاد ظریف، لیبروی پا‌به‌سن‌گذاشته و سرشناس مشهدی، چشم‌پوشی کرد. البته ظریف امسال لیگ برتر را انتخاب نکرده و برای بازی به لیگ دسته‌یک و تیم مس رفسنجان رفته است، اما با روندی که کرمانی‌ها در ورزش در پیش گرفتند، هیچ بعید نیست که سال آینده با این تیم در لیگ برتر باشد.


مربیان و کادر فنی مشهدی

۵ مربی و دستیار در لیگ برتر سال جاری از مشهد روی نیمکت تیم‌های دیگر می‌نشینند. مجید تابش‌نژاد امسال در‌حالی سرمربیگری شهرداری ورامین را به عهده دارد که این اولین تجربه سرمربیگری اوست. تابش‌نژاد فصل قبل در همین تیم مدیر فنی بود و حالا مدیران ورامینی اعتماد کرده و هدایت تیم را به او سپرده‌اند. رضا مؤمنی‌مقدم هم امسال دستیار پیمان اکبری در شهرداری ارومیه است. مؤمنی‌مقدم یک‌سال سابقه سرمربیگری در میزان مشهد را داشت که با این تیم به توفیقی نرسید. آرمین گلکار، دیگر‌مشهدی است که امسال در لیگ برتر والیبال در نقش آنالیزور حاضر است. او برای تیم فولاد سیرجان کار می‌کند. مهرداد سعادت‌مهر هم فیزیوتراپ سپاهان است که یک مشهدی است؛ اما در‌این‌میان نباید نوید مشجری، آنالیزور مشهدی تیم ملی، را نیز فراموش کرد که امسال آنالیزور تیم شهرداری ارومیه است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->