مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

امیر حسینی، پاسور کهنه‌کار تیم والیبال سایپا ساز جدایی کوک کرد

  • کد خبر: ۵۳۳۰۳
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
امیر حسینی، پاسور کهنه‌کار تیم والیبال سایپا ساز جدایی کوک کرد
امیر حسینی، پاسور مشهدی تیم سایپا در ۴۵ سالگی، قصد جدایی از تیمش و رفتن به تیم پیکان را دارد
به گزارش شهرآرانیوز، پاسور مشهدی و کهنه‌کار تیم والیبال سایپا، ساز جدایی از این تیم را کوک کرده است و تصمیم دارد به پیکان برود. تیم والیبال سایپا اخیرا دستخوش تغییراتی شد و پس از کناره‌گیری مصطفی کارخانه از سمت سرمربیگری این تیم، ناصر شهنازی جایگزین وی شد؛ اتفاقی که گویا شیرازه این تیم را از هم پاشانده است.
 
با‌وجود‌این سایپایی‌ها در اولین تجربه خود با شهنازی توانستند از سد شهرداری ورامین عبور کنند. حالا شنیده می‌شود که امیر حسینی، پاسور کهنه‌کار سایپا، ساز جدایی کوک کرده است و در نظر دارد تا راهی پیکان شود. گفته می‌شود حسینی به‌دنبال دریافت رضایت‌نامه است تا بتواند در آرامش، تیم خود را تغییر دهد. باسابقه‌ترین بازیکن لیگ برتر والیبال به‌عنوان یک والیبالیست مشهدی حالا در چهل‌وپنج‌سالگی همچنان در فکر رسیدن به موفقیت‌های بیشتر است. امیر حسینی که کارش را از تیم والیبال بسیج آغاز کرد، بعد‌ها در تیم‌های زیادی از والیبال ایران بازی کرد.
 
از پیکان و سایپا، تیم‌های خودروساز والیبال ایران، بگیرید تا صنام و شهرداری تبریز و ارومیه و.... حسینی در طول این سال‌ها افتخارات متعددی را نیز چه در کارنامه تالار افتخارات شخصی و چه همراه با تیم ملی به دست آورده است. او ۱۰ بار قهرمان لیگ برتر والیبال و یک‌بار بهترین پاسور آسیا شده است.
 
حالا این بازیکن باسابقه با رفتن کارخانه از جمع نارنجی‌پوشان سودای جدایی دارد، چرا‌که شاید به‌خاطر کارخانه در ابتدای فصل حضور در این باشگاه را پذیرفت. سایپا هم‌اکنون در مکان پنجم و پیکان در جایگاه یازدهم لیگ برتر چهارده‌تیمی والیبال کشور است. حسینی که با پیکان در دوره قبلی حضورش در این تیم خاطرات خوبی دارد، حالا می‌خواهد در این شرایط بحرانی به داد تیم سابقش برسد. باید منتظر ماند و دید که آیا مدیریت سایپا با این درخواست موافقت می‌کند یا خیر.
 
پیش‌از‌این نیز سیدمحمد موسوی در هفته‌های گذشته از جمع نارنجی‌پوشان سایپا جدا شد و به تیم والیبال پیاچنزای ایتالیا پیوست. حسینی که قدیمی‌ترین و مسن‌ترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، پیش‌از‌این نیز سابقه حضور در پیکان را داشته و با این تیم به افتخارات زیادی رسیده است. پیکانی‌ها نیز اخیرا تغییراتی در کادر فنی تیم خود داشتند و پس از جدایی ترکاشوند از جمع خودروسازان، علیرضا طلوع‌کیان جایگزین وی شد که او هم پس از چند هفته از این تیم جدا شد و به خاتم اردکان پیوست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->