جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

«شمیلا شیرزاد» دختر دست‌فروشی که ستاره سینما شد + ویدئو

  • کد خبر: ۴۲۷۵۸
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
  • ۴
«شمیلا شیرزاد» دختر دست‌فروشی که ستاره سینما شد + ویدئو
شمیلا شیرزاد دختر نوجوانی است که به گفته خودش پیش از این در مترو دست‌فروشی می‌کرد. او با بازی در فیلم سینمایی «خورشید» حالا به ستاره سینما تبدیل شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - فیلم «خورشید» تازه‌ترین ساخته مجید مجیدی به موضوع کودکان کار می‌پردازد. مجیدی در این فیلم نقش‌های اصلی را به دو کودک کار به نام‌های روح‌الله زمانی و شمیلا شیرزاد سپرد و حاصل کار بازی فوق‌العاده آن‌ها شد. 

 

تعداد بازدید : 5890

 

از دستفروشی در مترو تا درخشش در سینما

 

روح‌الله زمانی برای بازی درخشانش جایزه استعداد نوظهور جشنواره ونیز را نیز از آن خود کرد. 

 

تعداد بازدید : 2824

 
«شمیلا شیرزاد» دختر دستفروشی که ستاره سینما شد + ویدئو

 

در اختتامیه جشنواره ونیز که دیشب برگزار شد، مجید مجیدی و شمیلا شیرزاد به جای روح‌الله زمانی که کرونا مانع سفرش به ونیز شد، روی صحنه رفتند. شیرزاد در ونیز گفت: «من و امثال روح‌الله همه کودکیمان را در خیابان دست‌فروشی کردیم. من تا همین یک سال پیش دست‌فروشی می‌کردم. از آقای مجیدی ممنونم که رؤیاهای ما را به ما برگرداند.»

 

«شمیلا شیرزاد» دختر دستفروشی که ستاره سینما شد

 

او در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۹۸ نیز پس از تقدیر توسط هیئت دوران، با سخنانش حاضران را احساساتی کرد. او در این مراسم گفته بود: « امیدوارم روزی برسد که در جهان هیچ کودک کاری وجود نداشته باشد!» این  کودک پناهجوی افغانستانی در ایران، هنگام سخنرانی در جمع هنرمندان و سینماگران ایرانی، زمانی که به یاد مادر خود افتاد، گلویش را بغض گرفت و گریه کرد! سخنان بغض‌آلود شمیلا با کف‌زدن‌ها و احساسات حاضران سالن بدرقه شد!

 

چطور بچه‌های «خورشید» جایزه «مارچلو ماسترویانی» ونیز را دریافت کردند

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
1
عِه وا پس ماسک بقیه کجاست?!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
4
برخی از کودکان عشایر و روستایی کودکان کار هستند که هیچ کس متاسفانه از آنها یاد نمی کند. فقط کودکان کار توی شهرها دیده می شوند، گر چه برای آنها هم اقدام مناسبی انجام نمی شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
1
جواد عزتی چرا اینجوری شده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
1
0
منم دوس دارم بازیگر شم ولی ما شانس نداریم یکی بیاد مارو دریابه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->