سرخط خبرها

حضور ۱۵۰۰ شهروند در برنامه‌های شبانه

  • کد خبر: ۴۲۹۴
  • ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
حضور ۱۵۰۰ شهروند در برنامه‌های شبانه
فصل همدلی هم‌زمان با دهه ولایت در بوستان حجاب برگزار شد

فرامرزی - شب‌های گذشته اگر گذرتان به پارک حجاب خورده باشد شب‌های پرمعنویتی را دیده‌اید. در دهه ولایت بوستان حجاب پذیرای مردمی بود که برای شرکت در ویژه برنامه فصل همدلی آمده بودند. هر شب پس از ساعت 9صدای مجری برنامه در فضای پارک می‌پیچید و باعث می‌شد افراد بسیاری به سمت صدا و محل برگزاری برنامه کشیده شوند. شهرداری منطقه2 مشهد با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی طی 10شب برنامه فصل همدلی را در پارک حجاب برگزار کرد. این برنامه از سوی شهروندان با استقبال خوبی مواجه شد.
در همین‌باره معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه 2 از برگزاری جشن فصل همدلی در بوستان حجاب با حضور روزانه بیش از 1500 نفر خبر داد و گفت: این جشن به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و در دهه ولایت و با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی و افزایش مشارکت‌های اجتماعی بین شهروندان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 2، احسان قیطاقی ادامه داد: برنامه فصل همدلی در 2بخش صحنه‌ای و ایستگاهی به مدت 8 شب در بوستان حجاب با اجرای برنامه‌های متنوع و متعدد پذیرای شهروندان منطقه 2 بود.
وی به ویژگی‌های مهم این جشن اشاره کرد و گفت: در بخش ایستگاهی با برپایی 11 ایستگاه تفریحی ورزشی با مشارکت سازمان ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی، ایستگاه‌های کارآفرینی با حمایت از زنان سرپرست خانوار، ایستگاه حس هفتم دانشجویان دانشگاه فردوسی (جذب کمک‌های مردمی به نفع حاشیه شهر)، ایستگاه مشاوره کسب و کار، ایستگاه کتاب با تخفیف 50 درصد، ایستگاه مشاوره خانواده و مشاوره سلامت با مشارکت سازمان ورزش و جوانان، ایستگاه کاردستی، نقاشی، گریم کودک ویژه کودکان با همکاری مهدهای کودک منطقه میزبان شهروندان بودیم.
معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه 2 برخی برنامه‌های صحنه‌ای را چنین برشمرد و افزود: اجرای تئاترهای موضوعی با محوریت فرهنگ شهروندی، اجرای موسیقی سنتی، سرود، برگزاری مسابقات فرهنگ شهروندی و قرعه‌کشی یک دستگاه دوچرخه در شب عید غدیر از ویژگی‌های جشن فصل همدلی منطقه 2 بود.
وی به استقبال بی‌نظیر مردم از این برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: برنامه‌های محلی با تعداد 400 نفر تعریف می‌شود ولی برنامه منطقه 2 در مقیاس شهری و با حضور بین 1000 تا 2000 نفر در هر شب و با اعتبار منطقه‌ای برگزار شد.
احسان قیطاقی، حضور متخصصان در ایستگاه‌ها برای استفاده مطلوب‌تر شهروندان از این برنامه‌ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: در راستای خدمت‌رسانی به جوانان و افراد جویای کار، این منطقه با دعوت از کارآفرین برتر کشور به ارائه مشاوره کسب و کار به شهروندان متقاضی اقدام کرد.
وی محوریت اصلی برنامه فصل همدلی را برنامه‌های موضوعی دهه ولایت بیان کرد و گفت: با تدبیر دبیرخانه فرهنگ شهروندی به صورت هم‌زمان در شهر هر شب به موضوع‌های شهروندی مانند تفکیک زباله و ترافیک (حق تقدم عابر پیاده) پرداخته می‌شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->