تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

بخشودگی قانونی ۱۳۰۰ حق انشعاب آب و فاضلاب در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۴۳۰۵۵
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
بخشودگی قانونی ۱۳۰۰ حق انشعاب آب و فاضلاب در خراسان رضوی
هزار و ۳۳۷ فقره انشعاب مشمول معافیت و بخشودگی قانونی حق انشعاب آب و فاضلاب در ۱۷ ماه گذشته توسط شرکت آبفا خراسان رضوی واگذار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هزار و ۳۳۷ فقره انشعاب مشمول معافیت و بخشودگی قانونی حق انشعاب آب و فاضلاب در ۱۷ ماه گذشته توسط شرکت آبفا خراسان رضوی واگذار شده است.


رئیس اداره خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با بیان اینکه از این تعداد ۹۵۵ فقره انشعاب مربوط به سال گذشته است و ۳۸۲ فقره هم در پنج ماه اول سال جاری واگذار شده است، مجموع مبلغ درآمد حاصل از فروش این انشعابات را ۱۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال اعلام کرد که این شرکت در راستای اجرای ضوابط مربوط به معافیت‌ها و بخشودگی‌های قانونی انشعابات آب و فاضلاب ابلاغی از طرف وزارت نیرو برای مشمولین، تخفیفات حق انشعاب آب و فاضلاب را اعمال و وجوه مربوطه را دریافت نکرده است.


حمزه منظم وطن دوست افزود: موضوع تخفیفات و بخشودگی‌های قانونی که هرسال به شرکت‌های آب و فاضلاب ابلاغ می‌شود عمدتا شامل تخفیفات حق انشعاب آب و فاضلاب و بخشودگی مربوط به آب بهاء می‌شود.


به گفته وی تخفیفات حق انشعاب، مساجد و مصلی ها، حوزه‌های علمیه، اماکن دینی اقلیت‌های مذهبی، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، جانبازان ۲۵ درصد به بالا، خانواده شهدا، آزادگان و مدارس خیر ساز را شامل می‌شود.


حمزه منظم وطن دوست تصریح کرد: بخشودگی آب بهاء نیز مشمول مدارس، مساجد، حسینیه ها، موسسات قرآنی، حوزه‌های علمیه، اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی و گلزار شهداء می‌شود.


وی با بیان اینکه هزینه لوازم انشعاب آب و فاضلاب از این گروه از مشترکان دریافت می‌شود خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی بر اساس معرفی نامه صادره از طرف نهاد‌ها و ارگان‌های متولی برای مشمولین، پس از اخذ مستندات و بررسی و کنترل‌های لازم نسبت به اعمال معافیت و بخشودگی تعرفه‌های آب و فاضلاب در مورد متقاضیان اقدام می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->