اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

تلاش شهرداری مشهد برای کسب رده بالاتر از جایزه ملی انجمن حسابرسان در سال جاری

  • کد خبر: ۴۳۱۸۶
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
تلاش شهرداری مشهد برای کسب رده بالاتر از جایزه ملی انجمن حسابرسان در سال جاری
معاون مالی و پشتیانی شهرداری مشهد گفت: بنا بر آن بود که این جایزه در سال گذشته به ما اهدا شود اما به دلیل وجود ویروس کرونا به سال‌ جاری موکول شد. تلاش خواهیم کرد که سطح بالاتر را نیز در سال جاری کسب کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، رضا خواجه نایینی در مراسم اهدا جایزه ملی انجمن حسابرسان داخلی ایران به شهرداری مشهد، اظهار کرد: در دوره پنجم مدیریت شهری دو شعار اصلی ارتقا کارآمدی و شفافیت و توانمندی، اجرای همزمان آن نیازمند بحث کارآمدی و بهبود عملکردی است.

وی افزود: یک جنبه این دو شعار کار و عملکرد شهرداری است که ماحصل آن خروجی‌های فیزیکی است و یکی دیگر از جنبه‌های آن بحث شفافیت است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد بیان کرد: ایجاد کردن اتاق‌های شیشه و شفافیت در شهرداری‌ها راهکار‌های مختلفی دارد که این امر در اجرای سریع کار‌ها محدودیت‌های ما را افزایش می‌دهد.

خواجه نائینی تاکید کرد: رویکرد مدیریت شهری در دوره پنجم بحث افزایش کارایی و همزمان بحث شفافیت و نظارت‌ها بوده است. در حوزه نظارت‌ها یکی از راهبرد‌ها بحث‌های حسابرسی است که به شکل جدی و علمی‌تر پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری مشهد به عنوان تنها شهرداری در کلانشهر‌ها به صورت اختیاری خود را در معرض ارزیابی قرار داده است و در سال گذشته برای اولین بار در این رقابت شرکت کرد و جایزه ملی حسابرسی در سطح دو را از آن خود کرد.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: طبیعتا اگر سازمان ما رو به رشد باشد، باید سطح خود را حفظ کند و رو به جلو حرکت کند. در سال جاری نیز ما در سطح بالاتری اقدام به شرکت در این جایزه کردیم و توانستیم در آن سطح که بالاتر از سال قبل است هم جایزه طلایی را از آن خود کنیم.

خواجه نایینی گفت: تاکنون سه سطح از این جایزه را از آن خود کردیم و تلاش خواهیم کرد تا دو سطح نهایی آن را نیز بدست آوریم.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->