ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری جاساز ۲۰۹ بسته هروئین از معده ۳ تبعه افغانستانی در هنگ مرزی تایباد نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن خراسان رضوی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مالیات؛ مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است آخرین اخبار از دستگیری عوامل اصلی ربودن «یسنا» (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار پلیس راه نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقدام عجیب طالبان: انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان! بند قانون جوانی جمعیت به‌دلیل کمبود ماما اجرا نمی‌شود آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی+تصویر (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) محور هراز یکطرفه شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی، نجات‌بخش جان پنج بیمار شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در محور نیشابور- کاشمر هفت مصدوم بر جای گذاشت (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه چیز درباره تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ + راهنما آخرین خبرها از پرونده ربایش «یسنا»، دختر کلاله‌ای | ۴ متهم دستگیر شده‌اند آخرین خبر‌ها از وضعیت مناطق سیل‌زده خراسان‌ جنوبی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمدید زمان مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ بی‌ثباتی در کارخانه انسان‌سازی! انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
سرخط خبرها

معارفه رئیس‌پلیس جدید راهور استان

  • کد خبر: ۴۳۶۳
  • ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
معارفه رئیس‌پلیس جدید راهور استان
هیچ زمانی به اندازه زمان فعلی فضا برای فعالیت و خدمت در مشهد و خراسان رضوی فراهم نبوده بنابراین دلیلی برای کم کاری در استان وجود ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ایرنا، سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: تعامل بسیار خوبی بین مدیران و دستگاه‌ها در خراسان رضوی وجود دارد و در این چارچوب پلیس از حمایت‌های موثر استاندار، شورای شهر و شهردار مشهد و دیگر نهاد‌های مرتبط بهره‌مند است.
وی ادامه داد: با توجه به موقعیت ویژه خراسان رضوی و مشهد ماموریت‌ها در این استان سنگین‌تر از سایر استان‌ها و شهر‌های کشور است.
به گفته وی، مطابق فرمایش فرمانده کل قوا، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیروی انتظامی ویترین نیرو‌های مسلح است. بر این اساس می‌توان ویترین نیروی انتظامی را نیز پلیس راهنمایی و رانندگی دانست.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین اخلاق، صبر، نظم، ایمان و مسئولیت پذیری را از مهمترین شاخصه‌های ماموران پلیس ذکر و بیان کرد: بدون داشتن این مولفه‌ها نظم، امنیت و رضایت مردم حاصل نمی‌شود.
وی همچنین با تقدیر از رئیس پیشین پلیس راهور خراسان رضوی و تاکید بر ادامه مسیر طی شده در این یگان انتظامی گفت: نه تنها باید مسیر گذشته در پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی ادامه یابد بلکه می‌بایست با نگاهی جدیتر "طرح کاهش جانباختگان حوادث رانندگی" با قوت دنبال شود.
رئیس پیشین پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی نیز که به سمت ریاست پلیس ترافیک شهری راهور نیروی انتظامی کشور منصوب شده در این مراسم گفت: شمار جانباختگان حوادث شهری در خراسان رضوی ظرف ۱۴ ماه گذشته ۲۵ نفر نسبت به مدت مشابه قبل کاهش یافته است.
سرهنگ محمدباقر سلیمی افزود: اصلاح هندسی معابر، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، تدوین برنامه پنج ساله کاهش حوادث ترافیکی و ابلاغ آن به دستگاه‌های مرتبط از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه پلیس راهور خراسان رضوی در این مدت بوده اند.
سرپرست پلیس راهور خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: "طرح جامع کاهش تصادفات" ابتدای امسال برای این استان تدوین شد که هدف آن کاهش ۱۲ درصدی تصادفات در هر سال است.
سرهنگ حمیدرضا دهنوی افزود: ۸۰ درصد سوانح رانندگی در معابر درون شهری برای عابران پیاده و موتورسواران رخ می‌دهد لذا برنامه‌ای با محوریت ساماندهی موتورسیکلت‌ها و ایمنی رفت و آمد عابران پیاده تهیه شده است؛ که ایمنی خودرو و مهندسی ترافیک از دیگر موارد این برنامه است.
وی به ابلاغ "برنامه کاهش ۱۲ درصدی تصادفات" پس از تصویب آن در شورای همتای خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: از همه نهاد‌های مرتبط با حوزه ترافیک می‌خواهیم برنامه محور بوده و با همکاری و تعامل در مسیر تحقق اهداف این برنامه پلیس راهور را یاری کنند.
طی این مراسم "سرهنگ حمیدرضا دهنوی" به مدت شش ماه به سرپرستی پلیس راهور خراسان رضوی منصوب و از خدمات سرهنگ محمدباقر سلیمی تقدیر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->