وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

پخش مستقیم برنامه‌های هفته دفاع مقدس از تلویزیون

  • کد خبر: ۴۳۸۲۳
  • ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
پخش مستقیم برنامه‌های هفته دفاع مقدس از تلویزیون
پخش مستقیم برنامه‌های اجرایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس و مصاحبه با پیش‌کسوتان نیروهای مسلح و خانواده‌های شهدا از جمله اقداماتی است که برای مخاطبان نمایشگاه دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز،برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس به شکل حضوری، آن هم در شرایطی که مشهد موج سوم کرونا را در پیش دارد، نیازمند تدابیر ویژه‌ای برای جلوگیری از شیوع این بیماری در بین بازدیدکنندگان است. فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش دراین‌باره، ضمن اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در غرفه‌های نمایشگاهی، به تعامل با صداوسیما برای تولید برنامه‌های متنوع اشاره کرد.

به گفته امیر سرتیپ ستاد رضا آذریان، امسال تعامل خوبی با صداوسیما برقرار شده است تا علاقه‌مندانی که به دلیل شرایط کرونا امکان حضور در نمایشگاه را ندارند بتوانند از برنامه‌ها استفاده کنند.

امیرآذریان توضیح داد: صداوسیما امسال کار خوبی قرار است انجام دهد؛ اینکه یک نفر را مسئول رصد کردن نیروهای مسلح گذاشته است تا از این طریق برنامه‌های زنده تولید شود.

به گفته او بر این اساس با پیش‌کسوتان، فرماندهانی که در زمان دفاع مقدس حضور داشتند و... گفت‌وگو‌ها و مصاحبه‌های مختلفی صورت پذیرفته و برنامه‌های زنده برای مخاطبان پخش خواهد شد.

امیر آذریان با بیان اینکه این برنامه‌ها جذاب‌تر از برنامه‌هایی است که سال‌های گذشته از صداوسیما پخش می‌شد افزود: از این طریق نمایشگاه به مردم نشان داده می‌شود و می‌توان گفت نمایشگاه به خانه‌های مردم می‌رود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->