نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

اولویت استقلال: پرداخت بدهی ۵۵۰ هزار دلاری شفر

  • کد خبر: ۴۳۹۶۳
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
اولویت استقلال: پرداخت بدهی ۵۵۰ هزار دلاری شفر
بدهی باشگاه استقلال به وینفرد شفر از آن دسته بدهی‌ها است که مشکلات بزرگی برای این باشگاه به وجود آورده است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، شاید اگر مدیران سابق باشگاه استقلال آن برخورد سخیف را با مربی آلمانی انجام نمی‌دادند و جلوی حضورش در تمرین استقلال را نمی‌گرفتند شفر هم به مانند برانکو با مماشات بیشتری در مقابل استقلال ظاهر می‌شد، اما رفتار به شدت زننده و دور از ادب باشگاه استقلال با شفر در ممانعت با ورود این مربی به محل تمرین استقلال در زمین شرکت نفت تهرانسر باعث شده تا این مربی با جدیت و بدون در نظر گرفتن ملایمات پیگیر مطالبات خود از باشگاه استقلال باشد.
 
شفر که دوست داشت با استقلال روز‌های بهتری را تجربه کند علاوه بر آن برخورد غیرحرفه‌ای با خلف وعده‌های مکرر باشگاه استقلال در پرداخت دستمزد خود نیز مواجه شده که این دعوی را به فیفا کشانده و توانسته از فیفا حکمی علیه باشگاه استقلال بگیرد. حکمی که گره خورده به سرنوشت باشگاه استقلال در نقل و انتقالات و چنانچه سران باشگاه نتوانند دیون باقی مانده به این مربی را پرداخت کنند از نقل وانتقالات جدید محروم بوده و نمی‌توانند بازیکنان جدید خود را استفاده کنند. به همین دلیل است که بدهی به شفر باید هرچه زودتر پرداخت شود چراکه علاوه بر این مشکل، سود حاصل از دیر کرد پراخت بدهی نیز هرماه به حساب باشگاه استقلال نوشته خواهد شد و هیچ بعید نیست اگر آبی‌ها در پرداخت بدهی شفر تاخیر کنند، بدهی به ۶۰۰ هزار دلار هم برسد.
 
در همین راستا باشگاه استقلال تلاش‌هایی انجام داده و براساس شنیده‌ها قرار است ظرف هفته‌های آتی دیون باقی مانده به این مربی آلمانی پرداخت شده تا باشگاه استقلال نیز بتواند از بازیکنان جدید خود بهره ببرد. گفته می‌شود بدهی به شفر نهایت تا یک ماه دیگر از حساب باشگاه استقلال به حساب این مربی خواهد رفت تا پرونده به کلی بسته شود. بدون شک اگر چنین اتفاقی رخ دهد، باشگاه استقلال از فرو رفتن بیشتر در باتلاقی بزرگ درامان خواهد بود. هرچند که بدهی به استراماچونی و پادووانی نیز باقی مانده و قرار است فیفا درباره این دو نیز به زودی برای باشگاه استقلال تعیین تکلیف کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->