نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها

شفر به دنبال حق ترانسفر صیادمنش!

  • کد خبر: ۴۲۵۳۷
  • ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
شفر به دنبال حق ترانسفر صیادمنش!
مصاحبه اخیر وینفرد شفر نشان می‌دهد که او انتظاراتی در زمان جدایی از باشگاه استقلال داشته که برآورده نشده است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سرمربی سابق استقلال ظاهرا به دنبال سهمی از حق ترانسفر بازیکنانی بود که در زمان او در استقلال اوج گرفته‌اند. صحبت‌های او به نوعی این انتظار را به اثبات می‌رساند.
 
شفر می‌گوید: «به یاد داشته باشید که چند بازیکن استقلال در سالی که هدایت تیم را بر عهده داشتم بین المللی شدند. به یاد داشته باشید که مدیریت باشگاه در آن زمان چقدر مشتاق فروش استعداد‌هایی مانند صیادمنش بود. یا فقط کافی است به آن زمان برگردید و بررسی کنید که بازیکنان استقلال در ترانسفر مارکت چقدر ارزش بیشتری پیدا کردند. ما در مورد افزایش ارزش از بیش از دو میلیون یورو صحبت می‌کنیم. مسئولان باید این مکانیسم‌های فوتبال را درک کنند.»
 
گفته می‌شد آن زمان که شفر سکان هدایت استقلال را داشت بعد از خلف وعده‌های مکرر سران باشگاه استقلال به آن‌ها پیشنهاد کرد که اگر نمی‌توانند حقوقش را سروقت پرداخت کنند سهم انتقال اللهیارصیادمنش را به او بدهند، اما سران باشگاه استقلال چنین پیشنهادی را نپذیرفتند و نه تنها حقوق این مربی طبق توافقات پرداخت نشد بلکه مشخص هم نشد دریافتی‌ها از ترانسفر بازیکنانی همچون صیاد منش خرج چه اموری شد. البته فقط صیادمنش نبود که از استقلال رفت. نورافکن، مجید حسینی وتیام نیز از استقلال جدا شدند و از کنار ترانسفر آن‌ها مبالغ قابل توجهی گیر باشگاه آمد که می‌شد با آن درآمد لااقل با شفر تصویه حساب کرد، اما سران سابق باشگاه استقلال هیچ دستمزدی به مربی آلمانی خود ندادند وحتی در اقدامی غیرحرفه‌ای مانع از حضورش در تمرین استقلال شدند تا بهانه کافی را دراختیار مربی سابق قراردهند تا از استقلال به فیفا شکایت کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->