نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

قهرمانی بایرن مونیخ در سوپرکاپ اروپا+ ویدئو گل‌ها

  • کد خبر: ۴۴۴۴۴
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹
قهرمانی بایرن مونیخ در سوپرکاپ اروپا+ ویدئو گل‌ها
دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و سویا با برتری بایرن مونیخ به پایان رسید تا در نهایت شاگردان فلیک به چهارمین جام خود در دو ماه اخیر دست یابند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد در دیدار سوپرکاپ اروپا مقابل سویای سرسخت به پیروزی برسد و به عنوان قهرمانی دست یابد. شاگردان فلیک در طول ۹۰ دقیقه موفق به یکسره کردن کار نشدند و کار به ۱۲۰ دقیقه رسید.

در نیمه نخست تیم سویا از روی نقطه پنالتی به گل رسید، اما بایرن با کنترل بازی برگشت و به گل تساوی رسید. ارسال توپ از سمت راست به داخل محوطه جریمه توسط لواندوفسکی کنترل و پاس به عقب داده شد تا گورتسکا از نزدیکی‌های نقطه پنالتی با یک بغل پای مطمئن کار را به تساوی بکشاند.

نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید؛ در شروع نیمه دوم در دقیقه '۵۲ لواندوفسکی دروازه سویا را باز کرد که VAR این گل را به علت آفساید مردود اعلام کرد. در حالیکه بازی بسیار جذابی را شاهد بودیم، در دقیقه '۸۷ یوسف النصیری در موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما نویر با یک واکنش استنثایی دروازه تیمش را نجات داد تا بازی با تساوی ۱-۱ به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در دقیقه '۹۲ وقت‌های اضافه اول، یوسف النصیری باز هم صاحب یک موقعیت طلایی دیگر شد که بعد از سر توپ خوب و دریبل مدافع بایرن، ضربه اش را زد که توپ پس از برخورد با پای نویر به تیر عمودی برخورد کرد و گل نشد.

بایرن مونیخ بالاخره به گل دوم رسید؛ کرنر ارسالی، دفع ناقص مدافعان، ضربه آلابا و دفع ناقص دروازه بان در نهایت روی سر خاوی مارتینز فرود آمد تا دروازه سویا باز شود.

در نهایت بایرن مونیخ برای اولین بار بعد از سال ۲۰۱۳ موفق شد فاتح سوپرکاپ اروپا شود؛ سویا تیم شایسته‌ای بود که حقیقتاً تیم فلیک را به دردسر انداخت، اما در نهایت در مقابل تجربه و قدرت باواریایی‌ها کم آورد.

گل سویا به بایرن مونیخ

گل گورتزکا به سویا

گل مارتینز به سویا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->