ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

رونمایی از هیوندای النترا N TCR؛ خودرویی جذاب مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی

  • کد خبر: ۴۵۲۲۳
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
رونمایی از هیوندای النترا N TCR؛ خودرویی جذاب مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی
بخش موتور اسپرت هیوندای از یک اتومبیل مسابقه‌ای جذاب در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد. این اتومبیل در واقع بر مبنای النترا N ساخته شده و برای شرکت در کلاس TCR رقابت‌های تورینگ توسعه پیدا کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز،بخش موتور اسپرت هیوندای از یک اتومبیل مسابقه‌ای جذاب در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد. این اتومبیل در واقع بر مبنای النترا N ساخته شده و برای شرکت در کلاس TCR رقابت‌های تورینگ توسعه پیدا کرده است.
 
رونمایی از هیوندای النترا N TCR؛ خودرویی جذاب مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی
النترا N TCR توسط تیم‌های مختلف قابل خریداری است. شاید بدانید پیش از این خودرو، هیوندای موتور اسپرت i30 N TCR و ولستر  N TCR را توسعه داده است. حالا احتمالا خواهید پرسید با وجود دو مدل مذکور، کره‌ای‌ها با عرضه النترا N TCR چه هدفی را دنبال می‌کنند؟
 
رونمایی از هیوندای النترا N TCR؛ خودرویی جذاب مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی
در پاسخ به سوال فوق، هیوندای می‌گوید اضافه شدن النترا N TCR به جمع محصولات مسابقه‌ای، نیاز‌های مشتریان از کشور‌های بیشتری را پوشش می‌دهد. در حقیقت این خودرو برای کشور‌هایی تولید شده که نسخه استاندارد النترا N در آن‌ها به فروش می‌رسد، از این رو مدل مسابقه‌ای به لحاظ همخوانی با قوانین مسابقات مربوطه مشکلی نخواهد داشت.

به گفته هیوندای، النترا N TCR قبل از رونمایی رسمی به مدت سه ماه تحت ارزیابی قرار گرفته است؛ این مرحله شامل ۵۰۰۰ کیلومتر تست در چند پیست اروپایی می‌شود.

هنگام ساخت النترا N TCR از مهندسین خواسته شده نهایت بهره‌برداری را از طراحی و شاسی اسپرت النترای استاندارد انجام داده و آموخته‌های قبلی از دو مدل i30 N TCR و ولستر  N TCR را به کار بگیرند. این امر سبب شده النترا N TCR از ظاهری بسیار هیجان‌انگیز و ایرودینامیک برخوردار باشد.
 
رونمایی از هیوندای النترا N TCR؛ خودرویی جذاب مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی
از شاخص‌ترین ویژگی‌های ظاهری این خودرو می‌توان به مواردی مثل اسپلیتر بزرگ جلویی، باله بزرگ عقب و گلگیر‌های متورم که ناشی از افزایش عرض کلی هستند، اشاره کرد. هر چند هیوندای اشاره‌ای به این امر نداشته، اما احتمالا شاهد استفاده از کیت بدنه به کار رفته در این خودرو، در نسخه خیابانی النترا N نیز خواهیم بود.
 
رونمایی از هیوندای النترا N TCR؛ خودرویی جذاب مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی
هیوندای النترا N TCR با قوانین کلاس خود کاملا سازگار است. نیروی موتور ۲ لیتری توربوشارژ، در این مدل مسابقه‌ای به سمت محور جلو هدایت می‌شود. درباره مشخصات این موتور اطلاعاتی در دست نیست، ولی طبق گفته هیوندای از یکی از موتور‌های جدید موجود در مدل‌های خیابانی اشتقاق یافته است. وظیفه انتقال نیروی تولیدی به چرخ‌ها را همان گیربکس شش سرعته حاضر در i30 N TCR و ولستر  N TCR - که به پدال شیفتر مجهز است - بر عهده دارد.
 
رونمایی از هیوندای النترا N TCR؛ خودرویی جذاب مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی
آنطور که هیوندای وعده داده، این خودرو در ماه‌های آتی هم کماکان در تست‌های گوناگون شرکت خواهد کرد. اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی پیش برود، روند تحویل سفارشات تا پایان سال ۲۰۲۰ شروع خواهد شد.

منبع:دیجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->