استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

گل‌محمدی: بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و تشنه پیروزی هستند

  • کد خبر: ۴۵۲۳۶
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴
گل‌محمدی: بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و تشنه پیروزی هستند
سرمربی پرسپولیس گفت: ما تغییراتی داشتیم و خیلی دوست داشتیم که با تمام بازیکنانی که فصل را تمام کردیم کار را ادامه دهیم، ولی در هر صورت تصمیماتی گرفته شد که از تیم بروند یا نتوانستیم با آن‌ها تمدید کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی در آستانه رقم زدن یک اتفاق شیرین برای هواداران این تیم قرار دارد. تیم او بعد از صعود از مرحله گروهی و از پیش رو برداشتن السد، اکنون پاختاکور را هم حذف کرده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافته است.


یحیی گل محمدی درباره بازی گفت: بازی خیلی مهمی را بردیم. توانستیم به مرحله فینال غرب آسیا برویم. از این بابت خوشحال هستیم. بازی خوبی در مجموع برای ما بود. بازی را خوب شروع کردیم. حریف ۱۰ نفره شد و ما توانستیم راحت‌تر و با گردش توپ و سرعت دادن به بازی به گل‌های خوبی دست پیدا کنیم. در مجموع اتفاقاتی خوبی افتاد. باید از بازیکنان بابت این همه جان فشانی تشکر کنم. بابت ایثار و از خودگذشتگی شان تشکر کنم و حق شان بود که به فینال غرب برسند و انشاالله در نهایت به فینال آسیا راه پیدا کنیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم که همیشه انرژی مثبت می‌دهند و وجودشان را در کنار خودمان حس می‌کنیم. از اینکه آن‌ها خوشحال هستند خوشنود شدیم و انشاالله بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.


وی درباره راز گلزنی موفق تیمش در این مسابقات گفت: ما برای هدف مان می‌جنگیم، برای هواداران و برای اهداف بزرگی که داریم. برای خوشحالی آن‌ها بازیکنان از جان مایه میگذارند و ایثار و از خودگذشتگی می‌کنند. فکر می‌کنم تنها راز آن همین باشد. این بازیکنان شایسته بهترین‌ها هستند و خودم شخصا به آن‌ها افتخار می‌کنم و انشاالله این روند را ادامه دهیم.

سرمربی سرخپوشان در واکنش به سوال دیگری درباره راز عدم دریافت گل توسط تیمش نیز اینطور پاسخ داد: ما هدف اصلی مان در تمام بازی‌ها این است که از دروازه مان محافظت کنیم و دفاع تیمی خوبی داشته باشیم. تیمی که خوب دفاع می‌کند و گل نمی‌خورد احتمال بردش زیاد است. بچه‌ها واقعا انرژی خوبی می‌گذارند و کار‌های بحث دفاعی را به خوبی اجرا می‌کنند. تمرکزی که بازیکنان برای بردن و گل نخوردن دارند زیاد است. این اصلی است که باید در فوتبال رعایت شود و بازیکنان ما به خوبی آن را انجام می‌دهند.

گل محمدی در واکنش به سوالی درباره اینکه اخراج بازیکن حریف به سود این تیم تمام شده و آیا در بازی بعدی اگر این اتفاق نیفتد کار برای آن‌ها دشوار خواهد شد، گفت: النصر تیم خوبی نشان داده و با لیاقت به فینال رسیده است. آن‌ها در هر صورت تیم خیلی خوبی هستند از نظر تاکتیکی هستند. قطعا کار ما سخت خواهد بود. انشاالله بتوانیم مانند بازی امشب و گذشته خوب بازی کنیم. انشاالله به هدف خودمان برسیم و بازی آخر را با پیروزی تمام کنیم. می‌دانیم کار راحت نیست و سختی خود را دارد. باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و حریف را آنالیز کنیم. چیزی که مهم است نگه داشتن هدف بزرگ ماست که برای آن از انگیزه زیادی برخوردار هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره تغییرات سرخپوشان در این دوره و اینکه بازیکنان جدید از تیم‌هایی آمدند که شاید به بزرگی پرسپولیس نبودند، اینطور پاسخ داد: ما تغییراتی داشتیم و خیلی دوست داشتیم که با تمام بازیکنانی که فصل را تمام کردیم کار را ادامه دهیم، ولی در هر صورت تصمیماتی گرفته شد که از تیم بروند یا نتوانستیم با آن‌ها تمدید کنیم. مشکلاتی بود، اما فکر کنم بازیکنان جدید که به تیم اضافه شدند، با بازیکنان قدیمی خوب هماهنگ شدند. همه آن‌ها در این راستا که به تیم بزرگی آمدند و در راستای هدف بزرگ انجام وظیفه می‌کنند، قدم برمیدارند و فکر می‌کنم هماهنگی خوبی که بین بازیکنان قدیمی و جدید به وجود آمده و از نظر روحی روانی قطعا به خوبی همدیگر را پذیرفته و رفاقت خوبی بین آن‌ها شکل گرفته، شاید مساله اصلی همین باشد. من از همه بازیکنان تشکر می‌کنم و خیلی زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند تا دل هواداران را شاد کنند.
 
منبع: ورزش‌سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->