استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

تساوی پرسپولیس و پاختاکور در نیمه نخست

  • کد خبر: ۴۵۲۲۶
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
تساوی پرسپولیس و پاختاکور در نیمه نخست
دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در نیمه نخست به پایان رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس در این دیدار با تصمیم یحیی گل محمدی با ترکیب حامد لک، حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، بشار رسن، عیسی آل کثیر، سعید آقایی، احسان پهلوان، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری به میدان رفته‌است.

مهمترین اتفاق این مسابقه در نیمه نخست، اخراج جلال الدین ماشاریپوف، بازیکن سرشناس تیم پاختاکور بود. ابتدا داور مسابقه به خاطر تکل خشن این بازیکن روی پای کمال کامیابی نیا کارت زرد داد اما VAR به داد پرسپولیس رسید و داور مسابقه پس از بازبینی صحنه، حکم به اخراج ماشاریپوف داد.

بهترین موقعیت این دیدار در اواسط نیمه نخست، به عیسی آل کثیر رسید اما این بازیکن نتوانست با ضربه سر خود دروازه نماینده ازبکستان را باز کند.

برنده این دیدار به مصاف النصر عربستان خواهدرفت که ساعاتی قبل موفق شد با دو گل، الاهلی، دیگر نماینده عربستان را شکست دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->