تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور

  • کد خبر: ۴۵۳۵۲
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی مناطق کشور، از کاهش دمای ۵ تا ۸ درجه‌ای در نوار شمالی کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی مناطق کشور، از کاهش دمای ۵ تا ۸ درجه‌ای در نوار شمالی کشور خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز جمعه (۱۱ مهر) در برخی نقاط شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس شمالی بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روز یکشنبه (۱۲ مهر) در برخی نقاط شمال غرب و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی رگبار و رعد و برق و در سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از اواخر روز یکشنبه تا سه شنبه (۱۲ تا ۱۴ مهر) بر شدت بارش‌ها در سواحل دریای خزر و شمال غرب افزوده می‌شود، گفت: در مناطقی از غرب، مرکز، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز در ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی نیز بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان از روز یکشنبه تا سه شنبه دمای هوا در نوار شمالی بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ مهر) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۱۳ مهر) نیز کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->