نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

بند ۲ میلیاردی نکونام را به استقلال می‌فرستد

  • کد خبر: ۴۵۳۷۶
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
  • ۱
بند ۲ میلیاردی نکونام را به استقلال می‌فرستد
درحالی که صحبت ازتوافق‌های نهایی با فرهاد مجیدی بود، اما باشگاه استقلال جواد نکونام را در اولویت خرید خود قرار داده است. بعد از نکونام، محمود فکری گزینه دوم است و مجیدی اکنون در رتبه سوم گزینه‌های استقلال قرار دارد.

گروه ورزش/شهرآرا نیوز،درحالی که برخی جریان‌های خبری از توافق تلفنی مجیدی با یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پرده برداشته‌اند ومجیدی نیز برای حضور دراستقلال ابراز تمایل کرده اما در روزهای آتی اتفاقات دیگری رخ خواهد داد و فضای باشگاه استقلال به سمت توافق با گزینه‌های دیگر پیش خواهد رفت. حتی گفته شده مجیدی درمذاکرات تلفی به برخی شروط نیز اشاره داشته است اما تصمیم گیران اصلی باشگاه استقلال به دنبال توافق با جواد نکونام هستند تا او را از فولاد به استقلال منتقل کنند. درحقیقت باید به ماجرا این طور نگریست که نکونام به دلیل نتایج مطلوبی که درلیگ نوزدهم به دست آورد، جلوتر از مجیدی قرار دارد و تصمیم گیران درباشگاه استقلال به دنبال استخدام او هستند. تنها مانع باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن جواد نکونام بند 2 میلیاردی قرارداد نکو با باشگاه فولاد خوزستان است که باشگاه استقلال باید ابتدا فکری برای پرداخت حق انتقال نکونام کند و بعد برای به خدمت گرفتن این مربی وارد عمل شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
آقای نکونام نیمکت استقلال پیشنهاد جذابی است اما با طناب پوسیده بابامسعود به چاه نرو.پس از منصوریان، مجیدی، نامجو مطلق شما چهارمین قربانی خواهید بود. الان افکار عمومی فقط با استراماچونی یا الکس نوری پیوند دارد. برادرجان به کوفه نیا.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->