برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟
سرخط خبرها

جانشین فرهاد مجیدی در استقلال کیست؟

  • کد خبر: ۴۱۵۸۱
  • ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
  • ۱
جانشین فرهاد مجیدی در استقلال کیست؟
مدیران استقلال باید هرچه زودتر سرمربی جدید تیم خود را برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا انتخاب نمایند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، شکست استقلال مقابل تراکتورسازی گرچه نوک پیکان انتقاد‌ها را به سمت مدیریت باشگاه استقلال هم نشانه گرفته و بسیاری رفتار‌های سعادتمند در هفته‌های اخیررا در به وجود آمدن تنش‌های اخیر بی اثر نمی‌دانند، اما باید جدایی فرهاد مجیدی از استقلال را قطعی دانست.

سرمربی سابق استقلال بعد از شکست تلخ در فینال حذفی با بازیکنان نیز خداحافظی کرد و گفته می‌شود به زودی نیز از ایران خارج می‌شود، اما جدایی مجیدی تازه آغاز ماجرا‌های باشگاه استقلال با پروسه انتخاب سرمربی جدید است و مدیران باشگاه باید به جهت حضور درلیگ قهرمانان آسیا هرچه زودتر جانشین تازه‌ای را برگزینند.
در همین راستا مذاکراتی با برخی مربیان داخلی هم انجام شده تا چنانچه استراماچونی به هردلیل نیامد یا روند حضورش دراستقلال با تاخیر انجام شد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بدون سرمربی نباشد.
اولین گزینه‌ای که نامش به عنوان جانشین مجیدی مطرح شد مجید نامجومطلق بود.
 
گزینه‌ای که شاید در این برهه بهترین انتخاب باشد تا مدیران بعد از لیگ قهرمانان آسیا با وقت و زمان بیشتری دست به انتخاب سرمربی جدید بزنند. نامجومطلق، اما تا کنون جواب مثبتی به درخواست مدیران باشگاه استقلال نداده و اعلام کرده حاضر نیست درشرایط کنونی حتی به عنوان مربی موقت استقلال را در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هدایت کند.
 
البته ممکن است اگر رایزنی با دیگر گزینه‌ها به سرانجام نرسد، نامجومطلق دردقیقه ۹۰ روی نیمکت استقلال بنشیند و هدایت این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا به عهده بگیرد.

این احتمال زمانی قوت بیشتری می‌گیرد که ماجرای حضور محمودفکری یا جوادنکونام در استقلال به کلی منتفی شود. فکری که گفته شد با مسئولان باشگاه نساجی به توافق نهایی رسیده اکنون به عنوان یکی ازگزینه‌های جدی مطرح است. کاپیتان سابق استقلال که با تیم نساجی عملکرد درخشانی درلیگ برتر داشت، اما در مذاکرات خود مربیگری موقت استقلال را نپذیرفته است.
فکری انتظار دارد که مسئولان باشگاه استقلال اگر او را می‌خواهند قراردادی بلند مدت را در مقابلش قراردهند و او با فراغ بال در استقلال به مربیگری بپردازد. مدیران باشگاه نساجی نیز که خود عقبه استقلالی دارند با جدایی فکری مخالفت نخواهند کرد و اگر همه چیز روی روال پیش برود او برای نشستن روی نیمکت استقلال از همه بیشتر شانس دارد.

از سویی رایزنی‌هایی هم با جواد نکونام شده است! اما این مربی نیز به تازگی قراردادش را با فولاد تمدید کرده و برای آمدن به استقلال باید رضایت کامل مدیران این باشگاه را بگیرد. البته شانس جواد نسبت به فکری بسیار کم‌تر است به دلیل فضای موجود مدیران باشگاه استقلال بدشان نمی‌آید که اگر استراماچونی را به ایران بازنگرداندند از فکری استفاده کنند با این حال مذاکراتی هم با نکونام شده تا به قول معروف این گزینه نیز در آب نمک باشد!

اما مسئله اصلی دراین مذاکرات درخواست باشگاه استقلال مبنی بر موقت بودن است تا تکلیف استراماچونی نیز در آینده مشخص شود که چنین پیشنهادی را نه فکری می‌پذیرد و نه نکونام که هر دو در لیگ برتر هواخواهان بسیاری دارند و کم نیستند تیم‌هایی که دوست دارند سکان هدایت خود را به دست این دو بسپارند. فکری و نکونام در صحبت‌های مقدماتی به باشگاه استقلال اعلام کرده اند که تحت هیچ شرایطی مربیگری موقت را نمی‌پذیرند وباشگاه استقلال چنانچه به دنبال راهکار اساسی تراست ابتدا باید تکلیف استراماچونی را روشن کند و چنانچه این مربی به ایران نیامد فی الفور زمینه حضور یکی از این دو مربی را در استقلال فراهم کنند تا آبی‌ها بیش از این دچار سردرگمی و نگرانی نشوند.

گرچه در شرایط فعلی عاقلانه‌ترین راه همان انتخاب مطلق است و مدیران باشگاه استقلال اگر می‌خواهند با آرامش بیشتری تیم خود را راهی رقابت‌های برون مرزی کنند، باید دستیار سابق مجیدی را راضی به بازگشت کنند تا تیم شان با فضای فکری بهتری راهی این بازی‌ها شود. بدون شک در شرایط کنونی نه فکری می‌تواند به استقلال کمک کند و نه نکونام. ماجرای استراماچونی را هم باید پروسه‌ای زمان بردانست و حتی اگر این مربی نیز به ایران بیاید بعید است که به واسطه دوری چند ماهه از استقلال قابلیت هماهنگی با بازیکنان را داشته باشد وبتواند تیم را با تفکرات خودش راهی لیگ قهرمانان آسیا کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
فکری بخاطر سیاست مدیریتی اش، بازیکن سالار نبودن، و وجود نظم قوی در تیم، و همچنین داشتن تجربه و سابقه بهتر و همچنین داشتن تیم قویتر و هماهنگ تر بهترین گزینه در صورت نبودن آسترا است.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->