نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

ادعای ارمنستان درباره تلفات ۵۴۰ نفری ارتش آذربایجان

  • کد خبر: ۴۵۳۹۵
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
ادعای ارمنستان درباره تلفات ۵۴۰ نفری ارتش آذربایجان
سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان گفت: آذربایجان ۵۴۰ کشته و بیش از ۷۰۰ زخمی، ۴۵ خودروی زرهی و شش جنگنده از دست داده که بیشتر آن‌ها در هوا و سه بالگرد و شش هواپیمای بدون سرنشین آن‌ها منهدم شده است.
به گزارش شهرآرانیوز،  آرتسرون هوانسیانیان، سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان روز جمعه در نشست خبری خود گفت: آذربایجان طی بیست و چهار ساعت ۵۴۰ نفر را از دست داده و بیش از ۷۰۰ نفر نیز زخمی شده اند.

سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان گفت: آذربایجان ۵۴۰ کشته و بیش از ۷۰۰ زخمی، ۴۵ خودروی زرهی و شش جنگنده از دست داده که بیشتر آن‌ها در هوا و سه بالگرد و شش هواپیمای بدون سرنشین آن‌ها منهدم شده است.

پیش از این سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرده بود که ایروان اطلاعاتی راجع به نفوذ هواپیما‌های بدون سرنشین آذربایجانی به ارمنستان در اختیار سازمان پیمان امنیت جمعی قرار خواهد داد. در ادامه اشاره شده که روز گذشته چندین پهپاد به فضای هوایی ارمنستان نفوذ کرده و یکی از آن‌ها در نزدیکی ایروان سرنگون شده است.

شایان ذکر است که روز یکشنبه (۲۷ سپتامبر) وزارت دفاع آذربایجان اعلام کرد که نیرو‌های مسلح ارمنستان به شهرک‌های واقع در خط مرزی در قره باغ تیراندازی کردند. براساس اطلاعات موجود؛ پی این حملات  تیراندازی غیر نظامیان نیز کشته شده اند.

در سال ۱۹۹۱ میلادی قره‌باغ که اکثر ساکنان آن را ارامنه تشکیل می‌دهند از آذربایجان اعلام استقلال کرد. باکو سعی کرد قره‌باغ را با زور برگرداند که منجر به جنگ شد. در سال ۱۹۹۴ آذربایجان، ارمنستان و جمهوری به رسمیت شناخته نشده قره باغ با میانجی گیری روسیه پروتکل آشتی را به امضا رساندند. هرازگاهی درگیری‌های نظامی موقت و کوچکی در این منطقه صورت می‌گیرد.
منبع: اسپوتنیک
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->