رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها
رئیس جمهور آذربایجان اعلام کرد:

ارتش انتقام شهدایمان را از ارمنستان گرفت

  • کد خبر: ۳۴۲۴۲
  • ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
  • ۱
ارتش انتقام شهدایمان را از ارمنستان گرفت
الهام علی اف با اشاره به درگیری روز گذشته‌ نیروهای نظامی کشورش با ارمنستان اعلام کرد: ارتش کشورمان روز یکشنبه با ضربه مهلک به ارمنستان انتقام خون شهدایمان را گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی اف رئیس جمهوری آذربایجان طی اظهاراتی درباره درگیری‌های صورت گرفته روز گذشته در مرز این کشور با ارمنستان گفت: ارتش با ضربه مهلک به ارمنستان انتقام خون شهدایمان را گرفت.

الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان طی سخنانی در نشست شورای امنیت این کشور درباره درگیری‌های صورت گرفته روز گذشته در مرز این کشور با ارمنستان گفت که ارتش کشورمان روز یکشنبه با ضربه مهلک به ارمنستان انتقام خون شهدای‌مان را گرفت.

علی‌اف در ادامه با یادآوری این‌که نیروهای مسلح ارمنستان در ساعات بعد از ظهر به مواضع نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان با پرتاب توپ و خمپاره‌ها حمله کردند، از خداوند برای کشته‌های کشورش طلب رحمت و مغفرت کرد.

علی‌اف همچنین با بیان این‌که ارتش آذربایجان پاسخ لازم را به ارمنستان داده‌ است و از اقدام تحریک کننده آنها جلوگیری کرده‌ است، تصریح کرد: همه تلاش‌های ارمنستان ناکام ماند. آذربایجان از مرز خود دفاع کرد و سربازان ارمنستان نتوانستند حتی یک سانتیمتر نیز وارد سرزمین کشور شوند.

علی‌اف در پایان با اشاره به تنش میان دو کشور که در حال بالا گرفتن است، تاکید کرد که تمام مسؤولیت بر عهده دولت ارمنستان است. گفتنی است که ارتش ارمنستان روز گذشته در منطقه مرزی تووز اقدام به حمله به مواضع نیروهای مسلح آذربایجان کرد و در پی پاسخ ارتش جمهوری آذربایجان با تلفات عقب نشینی کرده بود که بر اثر این درگیری سه نظامی از ارتش آذربایجان کشته و چهار تن دیگر نیز زخمی شده بودند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمزه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
تحولات دنیاسریع عجیب وحیرت آوراست انشاالله قره باغ ایروان وباکوکه جزیی ازایران بزرگ بوده دوباره جزیی ازایران بزرگ شودانشاالله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->