«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

شیائومی می ۱۰ تی لایت با اسنپدراگون 750G و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی شد

  • کد خبر: ۴۵۵۲۵
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
شیائومی می ۱۰ تی لایت با اسنپدراگون 750G و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی شد
شیائومی علاوه بر رونمایی از می ۱۰ تی و می ۱۰ تی پرو، گوشی می ۱۰ تی لایت را نیز معرفی کرد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است.
به گزارش شهرآرانیوز،شیائومی علاوه بر رونمایی از می ۱۰ تی و می ۱۰ تی پرو، گوشی می ۱۰ تی لایت را نیز معرفی کرد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است.

شیائومی می ۱۰ تی لایت از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد بهره می‌برد که رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد که کمتر از رفرش ریت ۱۴۴ هرتز برادران آن است. این صفحه نمایش با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۲۰:۹ تاییدیه HDR10 را دریافت رفته و ۸۴ درصد گاموت رنگی NTSC را پوشش می‌دهد. حداکثر روشنایی این پنل به ۴۵۰ نیت می‌رسد.
 
شیائومی می ۱۰ تی لایت با اسنپدراگون 750G و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی شد
این گوشی هوشمند میان‌رده به دو اسپیکر مجهز شده و صدای Hi-Res را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. روی پنل پشتی شیائومی می ۱۰ تی لایت دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار گرفته. این دستگاه به دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز شده است.

در جلوی این دستگاه شاهد قرارگیری حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر هستیم که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. شیائومی برای محافظت از پنل جلویی و پشتی این گوشی هوشمند از گوریلا گلس 5 استفاده کرده است.

شیائومی می ۱۰ تی لایت اولین گوشی هوشمند در جهان با چیپ اسنپدراگون 750G محسوب می‌شود. این پردازنده ۸ نانومتری از مودم 5G بهره می‌برد و در مقایسه با اسنپدراگون 750G عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و از یک باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این دستگاه برخلاف برادران خود دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است.

این گوشی میان‌رده در دو نسخه مجهز به ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد که البته هردوی آن‌ها از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برند. قیمت این مدل‌ها برابر ۲۸۰ و ۳۳۰ یورو است و فروش آن‌ها از تاریخ ۲۲ مهر ماه آغاز می‌شود.

منبع:دیجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->