برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

قرعه‌کشی محصولات سایپا آغاز شد + جزئیات

  • کد خبر: ۴۵۷۳۴
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
قرعه‌کشی محصولات سایپا آغاز شد + جزئیات
مراسم قرعه کشی پیش فروش ۶ محصول سایپا امروز (دوشنبه، ۱۴ مهرماه) آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، گروه خودرو سازی سایپا دور جدید پیش فروش ۶ محصول خود را از چهارشنبه، ۹ مهر با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۰ آغاز کرد.

 

مراسم قرعه کشی این دور از پیش فروش محصولات سایپا، امروز دوشنبه ۱۴ مهرماه با حضور نهاد‌های نظارتی آغاز شد.

 

فوری:اسامی برندگان قرعه‌کشی سایپا، فردا سه شنبه ۱۵ مهر اعلام می‌شود

 

بر اساس این خبر، ساینا دنده‌ای با مبلغ پیش پرداخت ۳۸۱ میلیون ریال، تیبا ۲ با مبلغ پیش پرداخت ۳۸۹ میلیون ریال، تیبا صندوقدار با مبلغ پیش پرداخت ۳۵۶ میلیون ریال، سایپا ۱۵۱ با مبلغ پیش پرداخت ۳۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و کوییک R با مبلغ ۵۰۷ میلیون ریال در این طرح پیش فروش شده اند.

 

نام خودرو ظرفیت تعداد متقاضی رزرو
سایپا ۱۵۱ ۲،۵۰۰ نفر ۹ هزار و ۴۴۶ نفر ۲،۵۰۰ نفر
تیبا ۶،۰۰۰ نفر ۲۸،۹۸۱ نفر ۶،۰۰۰ نفر
تیبا ۲ ۱،۵۰۰ نفر ۵۷،۴۳۸ نفر ۱،۵۰۰ نفر
ساینا ۳،۵۰۰ نفر ۵۵،۴۱۰ نفر ۳،۵۰۰ نفر
کوییک R ۵۰۰ نفر ۴۵،۳۳۱ نفر ۵۰۰ نفر
کوییک R تریم قرمز ۵۰۰ نفر ۳۱،۸۸۱ نفر ۵۰۰ نفر

 

در کل ۲۲۸ هزار و ۴۸۷ در این مرحله از قرعه کشی ثبت نام کردند که ظرفیت برای این دوره از قرعه کشی ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر در نظر گرفته شده است.

 

نتایج قرعه کشی ظهر فردا  در سایت شرکت سایپا اعلام می‌شود. دوره‌های قبل افرادی مدعی بودند که پیامکی مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی دریافت نکرده اند و از این بایت شکایت داشتند.گروه خودروسازی سایپا این ادعا را رد و اعلام کرده است که متقاضیان موظف هستند برای مطلع شدن از نتایج قرعه‌کشی به سایت این شرکت مراجعه کنند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کاظمی معاون بازاریابی گروه خودروسازی سایپا  در این مراسم گفت:مراسم امروز هشتمین دوره قرعه کشی محصولات گروه خودرو سازی سایپا است. ۶ محصول در این دوره عرضه شده است.

 

او بیان کرد: در این دوره بیش از ۲۲۸ هزار نفر شرکت کردند. مبالغی به عنوان پیش پرداخت دریافت شده است و قیمت نهایی در زمان ارسال دعوت نامه مشخص خواهد شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->