جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

برگزیدگان جشنوراره زوریخ ۲۰۲۰ معرفی شدند

  • کد خبر: ۴۵۷۵۵
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
برگزیدگان جشنوراره زوریخ ۲۰۲۰ معرفی شدند
برگزیدگان جشنوراره زوریخ ۲۰۲۰ معرفی شدند و فیلم «شناسایی چهره‌ها» موفق شد جایزه بهترین فیلم این جشنواره را از آن خود کند.

به گزارش شهرآرانیوز - «شناسایی چهره‌ها» ساخته فرناندا والادس که درامی درباره مهاجرت است موفق به کسب جایزه «چشم طلایی» بهترین فیلم جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۲۰ شد.

 

برگزیدگان جشنوراره زوریخ ۲۰۲۰ معرفی شدند

 

«شناسایی چهره‌ها»

 

این فیلم که نخستین فیلم بلند والادس است در جشنواره ساندنس برای اولین‌بار به نمایش درآمد و جایزه انتخاب تماشاگران را در بخش درام سینمای جهان کسب کرد. این فیلم درباره مادری است که به دنبال پسر گمشده‌اش می‌گردد و تصور می‌کند این پسر که او را برای رفتن به آمریکا ترک کرده مرده باشد. این مادر در سفر جستجوگرانه‌اش با مردی جوان همراه می‌شود که به تازگی از آمریکا دیپورت شده است.

 

هیئت داوران جشنواره زوریخ که امسال به ریاست میشل فرانکو، کارگردان مکزیکی سازنده «نظم جدید»، کار داوری را انجام داد از این فیلم به‌عنوان یک درام نترس، جادویی و دربرگیرنده و از همه نظر واقعی یاد کرد و افزود این فیلم تصویری از یک تراژدی است، با مجموعه‌ای از هنرمندان استثنایی که از ورود به دنیای هر نوع کلیشه‌ای درباره یک زن، اجتناب کردند.

 

برگزیدگان جشنوراره زوریخ ۲۰۲۰ معرفی شدند

 

«چرا تو نه»

 

جایزه اصلی بخش جنبی جشنواره زوریخ را هم یک یک کارگردان زن فیلم‌اولی به خانه برد. اِوی رومِن کارگردان زن ایتالیایی برای ساخت درامی با عنوان «چرا تو نه» این جایزه را از آن خود کرد. فیلم وی با تمرکز بر شخصیتی به نام ماریو ساخته شده که مرد جوانی است که از دهکده خود در جنوب تیرول فرار می‌کند. در این سفر او با دوست دوران کودکی‌اش همراه می‌شود تا به رم برود تا دوستی را که سال‌هاست ندیده بود، ملاقات کند. هیات داوران از بازی توماس پرن برای ایفای نقش اصلی تمجید کرد و وی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر جشنواره شد.

 

همچنین «زمان» ساخته گرت بردلی که اولین‌بار در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد موفق به کسب جایزه «چشم طلایی» برای بهترین مستند شد. این فیلم درباره تلاش زنی برای آزادی شوهرش است که به ۶۰ سال زندان محکوم شد.

 

برگزیدگان جشنوراره زوریخ ۲۰۲۰ معرفی شدند

 

«گریه کن گُرگ»

 

«چشم طلایی» در بخش بهترین سریال که امسال به جشنواره افزوده شد نیز به «گریه کن گُرگ» ساخته ماجا جول لارسن از دانمارک رسید . این فیلم درباره فردی است که درباره خانواده‌اش که از خشونت‌های داخلی رنج برده تحقیق می‌کند. جایزه بهترین فیلم کودکان هم به «کلوپ بچه‌های زشت» ساخته جوناتان اِلبرز رسید که فیلمی هلندی است.

 

امسال فیلم «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت، مستند «مایا» ساخته جمشید مجددی و «سایه‌های بی‌خورشید» مهرداد اسکویی از ایران در این جشنواره حضور داشتند.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->