وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

«ناکجا آباد»، برگزیده بهترین فیلم جشنواره تورنتو

  • کد خبر: ۴۳۹۸۷
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
«ناکجا آباد»، برگزیده بهترین فیلم جشنواره تورنتو
فیلم «سرزمین آواره‌ها» ساخته «کلوئی ژائو» حایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو را از آن خود کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - این فیلم که چندی پیش توانست جایزه شیر طلایی بهترین فیلم هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز را به خود اختصاص دهد، در جشنواره مهم تورنتو نیز درخشید و با کسب جایزه اصلی  بهترین فیلم مخاطبان این رویداد سینمایی، نام خود را به عنوان یکی از شانس های اصلی فصل جوایز سینمایی و جوایز اسکار مطرح کرد.

«شبی در میامی» ساخته «رجینا کینگ» دیگر فیلم برگزیده ونیز و «لوبیا» به کارگردانی «تریسی دیر» هم به ترتیب در جایگاه دوم و سوم بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره تورنتو قرار گرفتند. 

 

معرفی فیلم‌های جشنواره ونیز ۲۰۲۰ | «تکه‌های یک زن» PIECES OF A WOMAN

 

در فیلم «ناکجاآیاد»، فرانسس مک دورمند بازیگر برنده اسکار در نقش زنی از بک شهر در ایالت نوادای آمریکا بازی می‌کند که زندگی جدیدی را در جاده تجربه می کند. این فیلم بر اساس کتاب غیرداستانی «ناکجاآباد: زنده ماندن در آمریکای قرن بیست و یکم» نوشته جسیکا برودر ساخته شده است. 

در سایر بخش ها جایزه بهترین فیلم مخاطبان در بخش مستند به «بومیان ناراحت» ساخته میشل لاتیمر رسید و جایزه بخش جنبی میدنایت مدنس هم به فیلم «ابر در سایه» به کارگردانی ردزان لیانگ اختصاص یافت. 

چهل و پنجمین جشنواره فیلم تورنتو امسال از ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر (۲۰ تا ۳۰ شهریور) و نمایش آنلاین بیشتر آثار و با برگزاری مجازی نشست های خبری به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد. 

 

منبع: ایسنا

 

 

«ناکجا آباد»، برگزیده بهترین فیلم جشنواره تورنتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->