حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟
سرخط خبرها

کنعانی زادگان: می‌دانستم لک پنالتی می‌گیرد

  • کد خبر: ۴۵۷۶۳
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کنعانی زادگان: می‌دانستم لک پنالتی می‌گیرد
محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع پرسپولیس بر این باور است که جو سازی اخیر النصری‌ها هیچ مشکلی برای این تیم به وجود نخواهد آورد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، محمد حسین کنعانی‌زادگان یکی از خوب‌های پرسپولیس در بازی با النصر بود. او بعد از پیروزی بزرگ مقابل این تیم حرف هایی می‌زند که جالب توجه است.

کنعانی‌زادگان می‌گوید:«واقعا شرمنده مهر و محبت و پیغام‌های مردم و  دوستان و هواداران‌مان هستم که خیلی به من پیغام دادند و مرا و بقیه هم‌تیمی‌هایم را شرمنده مهر و محبت خودشان ساختند. باور کنید وقتی فیلم‌های شادی مردم و هواداران‌مان را می‌دیدم که در این شرایط سخت و اوضاع بیماری چطور به جشن و پایکوبی پرداختند واقعاً از ته دل خوشحال شدم و خدای خودم را شکر کردم که ما وسیله‌ای برای شادی دل مردم در این شرایط سخت فعلی شدیم و خنده و شادی را ولو برای چند ساعت هم که شده به لب مردم و هواداران‌مان آوردیم.»

مدافع پرسپولیس درباره پنالتی‌ها نیز حرف‌هایی دارد: «ما قبل از بازی تمرین پنالتی داشتیم. از سوی دیگر قبل از بازی هم من به آقا یحیی و آقا حمید گفته بودم که اگر پنالتی شود من آمادگی زدن ضربه پنالتی را دارم. در بازی قبلی که قسمت بشار شد پنالتی را بزند، اما گفتم با وجود ده نفره شدن و ۱۲۰ دقیقه جنگیدن من تمرکز و آمادگی روحی روانی کامل را داشتم. خدا را شکر پنالتی‌ام را هم خوب زدم و موجب خوشحالی شدم و شادی خودم را هم رو کردم.» مدافع پرسپولیس حامد لک را هم این گونه مورد ستایش قرار داده است: «ما می‌دانستیم که حامد حداقل یکی از پنالتی‌ها را می‌گیرد و او هم در بهترین موقع و زمان، پنالتی مدافع برزیلی‌شان را گرفت. در واقع حامد پنالتی چهارم را گرفت تا ما با زدن پنالتی پنجم کار النصر را یکسره کنیم.» کنعانی زادگان درباره سناروی حذف پرسپولیس از سوی النصری‌ها نیز این صحبت را به زبان آورد: «این جو سازی‌های جواب نخواهد داد و ما جواب آن‌ها را در میدان دادیم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->