نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ماجرای شکایت النصر از پرسپولیس به کجا می رسد؟

  • کد خبر: ۴۵۷۵۸
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
  • ۲
ماجرای شکایت النصر از پرسپولیس به کجا می رسد؟
با بالا گرفتن بازار شایعات در فضای مجازی، حالا هواداران پرسپولیس مضطرب‌تر از همیشه، حتی نگران‌تر از پنالتی چهارم النصر در جریان بازی، به دنبال یافتن خبری موثق در خصوص عاقبت ماجرای شکایت النصر از پرسپولیس هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، شکایت النصر عربستان علیه پرسپولیس بعد از باخت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ موضوع اول این روز‌های رسانه‌های ورزشی کشور تبدیل شده است. باشگاه سعودی مدعی است پرسپولیس چندین بازیکن جدیدش را به صورت غیرقانونی استفاده کرده، اما باشگاه ایرانی اعلام کرده تمام این بازیکنان به صورت قانونی ثبت شده است.

در این راستا ایمن الرفاعی، رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون عربستان با حضور در شبکه تلویزیونی این کشور تمام فرض‌های احتمالی AFC در پرونده را بررسی کرد که از ۴ حکم احتمالی، ۳ مورد به نفع پرسپولیس است.

این مسئول سابق فدراسیون عربستان در این زمینه گفت: النصر دلیل قاطعی برای محکومیت تیم ایرانی ندارد و نمی‌توانم بگویم ۱۰۰ درصد حق با این تیم است. دو فرضیه در این پرونده روی میز وجود دارد. فرضیه اول این است که پرسپولیس حکم فیفا مبنی بر تحریم جذب بازیکن جدید را زیرپا گذاشته است. با این فرضیه، تیم ایرانی در بازی با النصر بازنده اعلام می‌شود و جریمه نقدی هم در نظر گرفته می‌شود. طبق قوانین پرسپولیس باید هزار دلار جریمه نقدی پرداخت کند و تمام بازیکنان جدید و متخلف نیز باید هر کدام هزار دلار پرداخت کنند.

وی افزود: در فرضیه دوم ۳ حالت وجود دارد. حالت اول این است که پرسپولیس قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتش بازیکنان جدید را جذب کرده و هیچ مشکلی برای ثبت نداشته است. در نتیجه، شکایت النصر رد می‌شود. احتمال دوم این است که پرسپولیس حکم محرومیت جذب بازیکن جدید از فیفا را دریافت کرده و برای تجدیدنظر به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کرده و در این صورت هم جذب بازیکنان جدیدش قانونی بوده است. حالت سوم نیز این است که فیفا شرایط پرسپولیس در ایام کرونا را استثنایی اطلاق کند و مشکلی در جذب بازیکنان جدید وجود نداشته باشد.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
منادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
1
2
اگه النصر قبول کنه ،AFC هم قبول کنه ،فیفا هم قبول کنه جذب بازیکنان قانونی بوده ، به خائنین وطنی هرگز نمیتونید بقبولنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
1
3
بابا مسعود تون چطوره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->