برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

باقیمانده سهام دولت در سه بانک و در قالب دارا سوم عرضه می‌شود

  • کد خبر: ۴۶۰۲۶
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
  • ۱
باقیمانده سهام دولت در سه بانک و در قالب دارا سوم عرضه می‌شود
وزیر اقتصاد از ورود دارا سوم به بازار سرمایه خبر داد و گفت: باقیمانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات عرضه خواهد شد و امیدواریم این موضوعات تداوم داشته باشد تا به ثبات بازار سرمایه کمک کند.

به گزارش شهرآرانیوز، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه یکی از حلقه‌های مفقوده بورس ایران بازرگردانی بوده است گفت: طبق مصوبه شورای عالی بورس بنگاه‌ها یا باید خودشان بازارگردانی کنند و یا بازارگردان حرفه‌ای داشته باشند که این موضوع به ثبات بازار سرمایه کمک می‌کند.

 

وی ادامه داد: درباره اوراق تبعی هم همین طور است و سهامدار باید بداند بنگاهی که سهام آن را خریداری کرده در یک سال آینده ارزش سهام را چگونه و با چه نرخی تنظیم کند.

 

وزیر اقتصاد اظهار داشت: تمام این موضوعات را مورد توجه قرار داده‌ایم؛ نگاه اول این است که برای سهامداران حاشیه امن ایجاد کنیم و موضوع بعدی این است که بنگاه‌ها مسئولانه‌تر نسبت به سهام خود عمل کنند.

 

دژپسند با بیان اینکه ترغیب و تشویق بازار از طریق عرضه‌های اولیه از دیگر برنامه‌های ما بوده است گفت: در حال حاضر تلاش می‌کنیم بنگاه‌های بزرگ مقیاس را وارد بازار سرمایه کنیم.

 

وی از ورود داراسوم به بازار سرمایه خبر داد و گفت: باقیمانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات عرضه خواهد شد و امیدواریم این موضوعات تداوم داشته باشد تا به ثبات بازار سرمایه کمک کند.

 

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه جنس بازار سرمایه پویایی و عقلانیت است، گفت: بازار سرمایه ابعاد مختلف دارد و تحلیگران باید بدانند که چه سهامی را در چه دوره‌ای داشته باشند و چه سهامی را در دوره خاص نداشته باشند که این تحلیل‌ها نشان از حیات بازار دارد.

 

دژپسند ادامه داد: در بازار سرمایه همیشه باید عقل محاسبه‌گری بی‌وقفه کار کند.

منبع: اقتصادنیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
تورو خدا ما از رو گرفتاری بدبختی سهاممون فروختیم چرا سه ماه یک.ریال پول واریز نشده بانک به گردن کارگزار کارگزار گردن دولت میندازه چرا مسخره مردم می کنید سه ماه سهامم بانک توسعه تعاونفروختم یک ریال پول واریز نکرده چرا من هرچه پیام میدم.شما سانسور می کنید کارگزاری صبا تامین پیگیری نمی کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->