حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

فرش‌آرا آماده شکست تیم تازه‌وارد لیگ

  • کد خبر: ۴۶۲۴
  • ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
فرش‌آرا آماده شکست تیم تازه‌وارد لیگ
نماینده استان فردا در مشهد میزبان شاهین کرمانشاه خواهد بود

بهنام اخوت - هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در حالی از فردا آغاز می‌شود که نماینده خراسان در این مسابقات میزبان نماینده تازه‌وارد کرمانشاه خواهد بود. تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد فردا از ساعت17:30 در سالن شهید بهشتی مشهد از شاهین کرمانشاهی پذیرایی می‌کند که این فصل به‌تازگی لیگ‌برتری شده است. شاگردان مجید مرتضایی فردا به‌مصاف شاهینی می‌روند که باوجود آنکه اولین فصل حضورش در لیگ برتر را می‌گذراند، اما حریف چغر و بدبدنی است.

 

حریف ناشناخته در مشهد
شاهین کرمانشاه فصل گذشته درحالی با غلبه در 2 بازی رفت‌وبرگشت مقابل نفت امیدیه به لیگ برتر صعود کرد که این تیم 7سال پیش امتیاز تیم «دایتی» شیراز در رقابت‌های لیگ دسته دوم را خرید و با اینکه چندین‌بار تا یک‌قدمی صعود به لیگ دسته‌اول رسید، نتوانسته بود هیچ‌وقت رنگ لیگ برتر را ببیند. نماینده کرمانشاه حالا حریفی ناشناخته برای فرشی‌های مشهد است؛ تیمی که از 10 بازی گذشته خود در لیگ برتر 10 امتیاز را به دست آورد و با قرارگرفتن در رتبه دهم جدول همه‌چیز آن‌ها تابه‌اینجا به عدد 10 ختم شده است؛ عملکردی که وقتی قابل‌قبول‌تر می‌شود که بدانیم هفته گذشته در نبرد با صدرنشین شگفتی‌آفرین لیگ امسال، سن‌ایچ‌ساوه، به تساوی یک‌بر‌یک رسیدند.

 

فرش‌آرا روی دنده بُرد
شاگردان مرتضایی در فرش‌آرا طی 10 هفته گذشته در لیگ برتر عملکرد جالب‌توجهی داشته‌اند. آن‌ها بعد از 2 شکست ابتدایی و یک تساوی در هفته سوم، از هفته پنجم روند جالبی را در پیش گرفتند؛ استراتژی برد در زمین خودی و تساوی در زمین حریفان. فرش‌آرایی‌ها از هفته پنجم هر هفته در خانه پیروز شده‌اند و خارج از خانه با تساوی 2بر2 متوقف شده‌اند؛ گویی تقدیر نبردهای خانگی فرش را با عدد 2 نوشته باشند. با احتساب این راهبرد، نبرد فردای مشهدی‌ها و کرمانشاهی‌ها باید با پیروزی نماینده استان همراه باشد.

 

مرتضایی: به‌دنبال تثبیت جایگاهمان هستیم
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد پیش از بازی با شاهین کرمانشاه گفت: مسابقه سختی داریم که امیدواریم با حضور و حمایت هواداران فرش‌آرا، این تیم را شکست دهیم و جایگاهمان را در بین تیم‌های بالای جدول تثبیت کنیم. این تیم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است، ولی با احترامی که برایشان قائلیم، برای پیروزی به میدان می‌رویم. مجید مرتضایی با اشاره به اهداف فرش‌آرا در فصل جاری لیگ برتر اظهار کرد: هدف اولیه ما حضور در جمع 8 تیم و صعود به مرحله دوم است که امیدوارم بتوانیم در پلی‌آف نیز‌ با قرارگرفتن در بین 4 تیم نخست، برای خراسان رضوی تاریخ‌سازی کرده و دل علاقه‌مندان فوتسال استان را شاد کنیم. وی خاطرنشان کرد: امسال با تیم جوان، بااستعداد و باهوشی وارد مسابقات شده‌ایم. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که خوشبختانه بیشتر آن‌ها خراسانی و مشهدی هستند و برای تقویت برخی پست‌ها، از ۴ بازیکن غیربومی نیز استفاده کردیم که جزو بازیکنان باکیفیت و فنی لیگ برتر هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->