معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

گلکسی Z Fold3 سامسونگ با ۳ نمایشگر روانه بازار می‌شود

  • کد خبر: ۴۶۶۲۳
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
گلکسی Z Fold3 سامسونگ با ۳ نمایشگر روانه بازار می‌شود
اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 3 سامسونگ احتمالا با حداقل ۳ نمایشگر مجزا روانه بازار خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، اسمارت‌فون گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ احتمالا با حداقل ۳ نمایشگر مجزا روانه بازار خواهد شد؛ چرا که به‌نظر می‌رسد سامسونگ به‌دنبال افزودن یک نمایشگر دیگر با اندازه‌ای حتی کوچک‌تر به الگوی طراحی مورد استفاده برای گلکسی زد فولد ۲ است. اوایل ماه جاری کمپانی کره‌ای بالاخره موفق به ثبت پتنتی شد که درخواست آن حدودا ۱.۵ سال پیش ارائه شده بود. این پتنت اساسا مدلی از گلکسی زد فولد ۲ مجهز به نمایشگری در قسمت لولا را توصیف کرده بود. اسنادی که توسط رسانه آلمانی LetsGoDigital کشف و منتشر شده است؛ مشخصا توصیف‌کننده نمایشگری در قسمت لولا به‌عنوان یک پنل LED هستند.

نوع فناوری نمایشگر مورد استفاده در این طرح مفهومی نشان می‌دهد که سامسونگ این پنل را با محوریت بهره‌وری باتری طراحی نموده است. امکان همگام‌سازی تصویر پس‌زمینه بر روی کل دستگاه یکی از کاربرد‌های توصیف شده برای این نمایشگر در پتنت مذکور به‌شمار می‌رود.
 
گلکسی Z Fold3 سامسونگ با ۳ نمایشگر روانه بازار می‌شود
تصاویری از پتنت جدید سامسونگ که احتمالا متعلق به نسخه Rube Goldberg گلکسی فولد ۳ است

آیا گام بعدی معکوس‌سازی مشخصه Edge Display خواهد بود؟

نمایشگر LED نواری‌شکل توسط قسمت پشتی لولای اسمارت‌فون در وضعیت باز شده پوشانده می‌شود. از جنبه عملکردی نیز پتنت سامسونگ کم و بیش نمونه دیگری از Edge Display و شیوه جداسازی آن از نمایشگر اصلی دستگاه را توصیف می‌کند. با توجه به این‌که اکنون سال‌هاست شرکت سامسونگ از نمایشگر‌هایی با انحنای نامحسوس و فناوری Edge Display استفاده می‌کند؛ لذا گرایش کمپانی به تکامل طبیعی نمایشگر‌های خمیده اسمارت‌فونی خود کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. ظاهر دستگاه‌های مدرن گلکسی برای بسیاری از کاربران تکراری، یکنواخت و خسته‌کننده شده است. برخی افراد استدلال می‌کنند که این طرح مفهومی جدید صرفا به پیچیدگی‌های یک گجت پیچیده دامن زده و احتمالا زمینه‌ساز ناکامی آن خواهد بود. اما ایده پشت‌پرده در طراحی لولای جدید با نمونه مورد استفاده در ۲ هندست تاشوی اولیه سامسونگ کاملا متفاوت است.

منبع:آی تی رسان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->