مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟
سرخط خبرها

کسب گواهی 3C توسط گوشی تاشو سامسونگ W21 مدل 5G

  • کد خبر: ۴۵۱۰۷
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
کسب گواهی 3C توسط گوشی تاشو سامسونگ W21 مدل 5G
گوشی سامسونگ W21 به‌لطف مودم 5G، از نسل جدید فناوری ارتباطات برخوردار است و گویا توانسته با شماره‌مدل W2021 گواهی 3C را دریافت کند.
به گزارش شهرآرانیوز،کسب مجوز 3C نشان می‌دهد که فاصله‌ی کمی تا زمان عرضه‌ی محصول جدید سامسونگ به بازار فاصله داریم.

شایعات موجود در فضای مجازی نشان دادند که سامسونگ مدتی است روی گوشی تاشو جدیدی به‌نام W21 کار می‌کند.  گوشی سامسونگ W21 به‌لطف مودم 5G، از نسل جدید فناوری ارتباطات برخوردار است و گویا توانسته با شماره‌مدل W2021 گواهی 3C را دریافت کند. چنین موضوعی در فهرست ارائه‌شده از وب‌سایت 3C تأیید شده است و علاوه‌بر وجود گوشی هوشمندی به‌نام W21 سامسونگ، از نزدیک‌بودن زمان عرضه‌ی آن به بازار خبر می‌دهد.

با اینکه به‌لطف اطلاعات منتشرشده می‌دانیم به‌زودی گوشی هوشمند تاشو جدیدی از سامسونگ رونمایی خواهد شد، اطلاعات بسیار کمی درباره‌ی سخت‌افزار و طراحی ظاهری‌اش می‌دانیم. بااین‌حال، در وب‌سایت 3C ذکر شده است که گوشی تاشو W21 مدل 5G سامسونگ از حالت شارژ ۱۵ واتی برخوردار است و در درون جعبه نیز شارژر ۲۵ واتی قرار خواهد داشت. گوشی هوشمند W21 علاوه‌بر پشتیبانی از فناوری ارتباطات 5G، از Wi-Fi ۶ پشتیبانی می‌کند.

متأسفانه اطلاعات بیشتری از گوشی تاشو جدید سامسونگ دراختیار نداریم؛ اما گفته می‌شود که سامسونگ در محصول جدیدش از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ و صفحه‌نمایش Infinity-O استفاده و حفره‌ای در بالای صفحه‌نمایش برای قراردادن دوربین سلفی تعبیه خواهد کرد.

درحال‌حاضر، سامسونگ محصولاتی با طراحی تاشو در بازار دارد که می‌توان به گلکسی زد فولد ۲ اشاره کرد؛ اما دورازذهن است که W21 در رده‌ی قیمتی مشابه با زد فولد ۲ به بازار عرضه شود. به‌نظر می‌رسد شرکت کره‌ای در حال آماده‌سازی محصولی برای طیف دیگری از کاربران گوشی‌های تاشو با بودجه‌ی کمتر است. درهرصورت باید تا انتشار اطلاعات بیشتر صبر کرد.

متأسفانه زمان دقیق رونمایی و عرضه‌ی سامسونگ W21 مشخص نشده است؛ ولی کسب مجوز 3C نشان می‌دهد که سامسونگ محصول را تا جایی توسعه داده است که حداقل امکان ارائه‌ی نمونه‌ی آزمایشی آن برای دریافت مجوز 3C وجود داشته باشد.

منبع:زومیت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->