کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

ویدئو لحظه مصدومیت فن‌دایک در دربی مرسی‌ساید

  • کد خبر: ۴۷۰۷۳
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
ویدئو لحظه مصدومیت فن‌دایک در دربی مرسی‌ساید
ویرجیل فن‌دایک، مدافع باارزش لیورپول در دیدار با اورتون به شدت مصدوم شد و احتمالا چند ماه دور از میادین خواهدبود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، لیورپول و اورتون دو تیم بندر لیورپول عصر امروز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تساوی دست یافتند. مهمتر از نتیجه و دو امتیازی که از دست رفت، یورگن کلوپ نگران وضعیت مدافع باارزش تیمش است که در این دیدار به شدت مصدوم شد و از زمین خارج شد.

اورتون پس از کسب چهار برد متوالی در آغاز فصل ۲۰۲۰/۲۱ لیگ برتر انگلیس، سرانجام مقابل مدافع عنوان قهرمانی مسابقات متوقف شد. در روزی که لیورپول بار‌ها بر روی دروازه اورتون خلق موقعیت کرد و البته اورتون نیز چندین موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرد، دو تیم اورتون و لیورپول به تساوی ۲-۲ دست یافتند، تا نتیجه‌ای دلخواه برای سایر مدعیان رقم بخورد.

در این دیدار لیورپول در اوقات تلف شده بازی موفق به گلزنی شد، که این گل توسط سیستم کمک داور ویدیوی به دلیل آفساید میلی متری سادیو مانه، مردود اعلام شد.

ویدئو لحظه مصدومیت ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول

تعداد بازدید : 3455
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->