واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

واکنش به سانسور سریال «درپناه تو» پس از ۲۵ سال

  • کد خبر: ۴۷۳۹۳
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
واکنش به سانسور سریال «درپناه تو» پس از ۲۵ سال
کارگردان سریال «درپناه تو» یکی از سکانس‌های سانسور شده این سریال را پس از ۲۵ سال منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید لبخنده کارگردان سریال «درپناه تو» یکی دیگر از سکانس‌های سانسور شده این سریال را پس از ۲۵ سال منتشر کرد.

گفته می شود در نسخه‌ای که از تلویزیون پخش شد این طور به نظر می‌رسد که محمد به خاطر علاقه رامین به مریم کنار می‌کشد، اما اصل ماجرا از این قرار بوده که محمد بعد از آن که متوجه علاقه پارسا (که نقش آن را پارسا پیروزفر بازی می کرد )به مریم می‌شود پا روی علاقه‌اش می‌گذارد، اما قبل از این که پارسا به مریم پیشنهاد دهد، پای رامین به میان می‌آید.

کاربری در این باره نوشت:« پس کلا سرکار بودیم» یا کاربر دیگری با انتقاد از مطرح شدن این موضوع بعد از ۲۵ سال نوشت:« خیلی ساله گذشته دی وی دی بدون سانسور نمایش خانگی عرضه بکنید و در مغازه ها بفروشید لطفا.»

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->