آدم ربایی میلیاردی در تهران و رها کردن گروگان در مازندران دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق کشور و عامل شهادت دو پلیس ۲ کشته و مصدوم در تصادف خودرو سواری با موتورسیکلت در شهرستان فیروزه (۶ مرداد ۱۴۰۳) برخورد بنز ۱۰ تن و یک دستگاه سواری ۲۰۶ حادثه آفرید (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعرض راننده شیطان‌صفت به دختر جوان فرار دختر نوجوان با مرد سابقه‌دار الزام به استفاده از سامانه تعیین اجاره بها در مشهد | ۱۷ مشاور املاک متخلف پلمب شدند (۶ مرداد ۱۴۰۳) «هگمتانه» ثبت جهانی شد (۶ مرداد ۱۴۰۳) فردا یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) هیچ ازدواج و طلاقی در کشور ثبت نمی‌شود قیمت بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۳ مشخص شد کاسبی با تب دنگی! وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری چه زمانی واریز می‌شود؟ چگونه از گرمازدگی پیشگیری کنیم؟ اقدامات اورژانسی در زمان گرمازدگی کدام است؟ هواشناسی هشدار داد؛ تشدید رگبار و رعدوبرق در ۱۳ استان و احتمال وقوع سیلاب در هفته جاری (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی خراسان‌رضوی در روز یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) حکم اعدام پرستار قلابی به زودی اجرا می‌شود ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تمدید شد + جزئیات نتایج آزمون سمپاد چه زمانی اعلام می‌شود؟ (۶ مرداد ۱۴۰۳) آزار و اذیت شیطانی زن جوان در پوشش مسافرکشی در پایتخت (۶ مرداد ۱۴۰۳) اثرات مواجهه طولانی با پرتو‌های فرابنفش | بین ساعات ۱۰ تا ۱۶، کمتر درمعرض نور خورشید قرار بگیرید
سرخط خبرها

ماجرای ربودن و قتل دختر ۱۴ ساله پس از یکسال حبس

  • کد خبر: ۴۸۲۲۹
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
ماجرای ربودن و قتل دختر ۱۴ ساله پس از یکسال حبس
پدر دختر ۱۴ ساله‌ای در ویدئویی خطاب به رئیس قوه قضائیه ادعا می‌کند که فرزندش به مدت یک سال توسط فردی دزدیده شده و سپس به قتل رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، به دنبال انتشار فیلمی از پدر یک دختر در فضای مجازی و تظلم خواهی او از رئیس دستگاه قضا، با دستور ویژه دادستان تهران، متهمی که این پدر در ویدیو به او اشاره کرده در غرب کشور هنگامی که قصد خروج از کشور را داشت بازداشت و بازگردانده شد.

 

به ادعای این پدر دختر وی به قتل رسیده و به همین منظور دادستانی تهران تحقیقات خود را آغاز کرده و پرونده در دست بررسی است.

 

گفتنی است؛ پدر دختر ۱۴ ساله ادعا می‌کند که فرزندش به مدت یک سال توسط فردی دزدیده شده و سپس به قتل رسیده است.

 

در فیلم منتشر شده در فضای مجازی این پدر مدعی است که فرد آدم ربا پس از ربودن دخترش  او را در خانه محبوس کرده و فرزندش دو مرتبه قصد فرار از دست این آدم ربا را داشته، که در هر مرتبه مرد آدم ربا از اقدام او جلوگیری کرده است.

 

این دختر تحت تاثیر و اغفال فردی قرار گرفته بوده و به دلیل اعتماد بیجا توسط او ربوده شده در حال حاضر فیلمی از پدر این دختر در فضای مجازی و خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا منتشر شده که نشانگر تظلم خواهی او و صدور حکم عادلانه است که برهمین اساس دادستانی تهران دستور بررسی و تحقیق فوری را روی این پرونده صادر کرده است.

 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->