انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فیلم دردناک از تست بازیگری «آنیتا ایران نژاد» برای فیلم درخت گردو

  • کد خبر: ۴۸۴۰۸
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
  • ۳
فیلم دردناک از تست بازیگری «آنیتا ایران نژاد» برای فیلم درخت گردو
محمد حسین‌ مهدویان، کارگردان فیلم سینمایی درخت گردو، ویدئویی تلخ از تست بازیگری «آنیتا ایران نژاد» منتشر کرد. خانواده ایران نژاد که قصد مهاجرت از کشور را داشتند، چند روز پیش بر اثر طوفان در کانال مانش غرق شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین‌ مهدویان با انتشار این‌ ویدئوی تلخ نوشت:

پارسال به‌دنبال یافتن بازیگرانی برای نقش‌های کودک فیلم «درخت گردو»، جست‌وجوی محلی مفصلی انجام دادیم. بچه‌ها باید به زبان کردی سورانی حرف می‌زدند که زبان و لهجه‌ مردم سردشت است. فقط چند شهر ایران در شمال کردستان و جنوب آذربایجان غربی به این لهجه‌ خاص حرف می‌زنند و این کار را سخت می‌کرد. یکی از نقش‌هایی که در پی بازیگرش بودیم، نقش شهین دختر شش‌هفت ساله‌ فیلم بود.

به دختر عکس دوم نگاه کنید؛ به چشم‌هایش. ترکیبی است از رنج و در عین حال زیبایی و امید. این دختر یکی از چند گزینه‌ نهایی ما بود. او در نهایت انتخاب نشد و نقش به ژینا رسید. اما اگر تصویر دختر برایتان آشناست حق دارید.

این، ویدئوی کوتاهی است از تلاش آنیتا برای به دست آوردن نقش؛ بله، نام این دختر آنیتاست؛ آنیتا ایران‌نژاد. اگر این نام برایتان آشناست باز هم حق دارید.

آنیتا و تمام اعضای خانواده‌اش در راه مهاجرتی پرخطر از ایران، در آب‌های سرزمینی غریبه غرق شده‌اند.

 

تعداد بازدید : 2166

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهین
United States of America
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
1
0
وای خیلی ناراحت شدم ، آخه چرا رفتند که این مشکل برایشان پیش بیاد ، خدابیامرزدشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
وای خیلی ناراحت کننده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
خوبه من مخوام بازگیری بشم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->