سرخط خبرها

حادثه مرگ‌بار برای نوجوان ۱۶ ساله مشهدی در پیست موتورسواری شاندیز

  • کد خبر: ۴۸۴۸۸
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
  • ۲
حادثه مرگ‌بار برای نوجوان ۱۶ ساله مشهدی در پیست موتورسواری شاندیز
درگذشت یک نوجوان شانزده‌ساله در جریان مسابقات موتورسواری در پیست شاندیز اتفاق تلخی بود که روز گذشته منتشر شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛  این اتفاق روز جمعه و زمانی که این نوجوان برای دیدن مسابقات به این پیست رفته است روی داده که با‌وجود تماس سریع با اورژانس و رسیدن آمبولانس، متأسفانه با مرگ وی همراه شده است. شاهدان می‌گویند این نوجوان بر اثر برخورد با یکی از موتور‌هایی که از داخل پیست منحرف شده بود، جان خود را از دست داد‌ه است. در این صحنه ۲ موتور‌سوار در پیست با هم برخورد کرده و بعد از سُر‌خوردن از پیست منحرف می‌شوند که در‌این‌میان یکی از آن‌ها به‌شدت با این نوجوان برخورد می‌کند. ظاهرا او در حال فیلم‌برداری از مسابقه بوده و بی‌توجه به شرایط آن وارد پیست شده که همین‌مسئله موجب ایجاد این سانحه و مرگ وی شده است. گفته می‌شود این نوجوان شانزده‌ساله که حالا ناباورانه به آغوش مرگ رفته، از نزدیکان یکی از موتورسواران بوده است و به اعتبار او وارد فضای مسابقه‌ای شده که در‌نهایت برایش مرگ‌آور شده است.
 
این اتفاق تلخ در حالی روی داده که گفته می‌شود در روز حادثه، مسابقات موتورسواران آماتور و حرفه‌ای در پیست تلفیق شده و همین، عاملی برای خطرآفرین‌شدن مسابقه شده است. برخی از فعالان این رشته در گفتگو با شهرآرا مدعی شدند اگر موتورسواران غیرحرفه‌ای به پیست نمی‌رفتند، شاید برخورد میان آن ۲ موتور رخ نمی‌داد و سُر‌خوردن موتور سبب ایجاد این حادثه نمی‌شد. آن‌ها می‌گویند موتور‌سواری که موجب حادثه شده، یک فرد آماتور بوده که با موتور‌سوار حرفه‌ای برخورده کرده است.
 
همه این‌ها در‌حالی است که حضور این نوجوان در پیست، آن هم در هنگام برگزاری مسابقه، کاملا عملی خطرناک بوده و معلوم نیست این اتفاق چگونه افتاده و کسی مانع ورود او به این منطقه خطر‌ساز بوده است یا خیر؟ بهترین مرجع برای پاسخ‌گویی در‌این‌زمینه بدون‌شک رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی است که متأسفانه با‌وجود تماس‌های مکرر روزنامه و ارسال پیامک به آقای گرایلی، تا زمان زیر‌چاپ‌رفتن این مطلب پاسخی دریافت نشد. بدون‌شک روشن‌شدن زوایای این اتفاق تلخ می‌تواند در سالم سازی و ایمن‌سازی اماکن ورزشی و آسودگی‌خاطر خانواده‌ها که عزیزان خود را راهی این محیط‌ها می‌کنند، به‌شدت تأثیر‌گذار باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
متاسفانه از زمان ریاست جدید هیات اتفاقات ناگوار زیادی از پیست ها به گوش میرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
جالبه که نه در سایت و نه در کانالشون هیچ خبری ازین حادثه منتشر نکردن و ریاستش حاضر به یک عذرخواهی ساده هم نشده!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->