اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

کرونا ویژه‌برنامه‌های ۱۳ آبان امسال را مجازی کرد

  • کد خبر: ۴۸۵۷۵
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کرونا ویژه‌برنامه‌های ۱۳ آبان امسال را مجازی کرد
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی گفت: ویژه‌برنامه‌های ۱۳ آبان امسال درشهرهایی مثل مشهد که در وضعیت قرمز هستند، به‌صورت مجازی و در سایر شهرها حضوری برگزار می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا امین یزدی امروز در نشست خبری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی که با محوریت تشریح برنامه‌های ۱۳ آبان برگزار شد، گفت: تجمع و برگزاری مراسم ۱۳ آبان ماه در محل رواق امام خمینی (ره) در حرم مطهر رضوی با حضور اعضای تشکل‌های دانش آموزان و والدین آن‌ها به صورت محدود برگزار می‌شود، در حال حاضر نیز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و آموزش و پرورش در حال پیگیری برای برگزاری این مراسم هستند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی افزود: در فضای مجازی نیز مسابقه‌ای تحت عنوان «من پیامبر را دوست دارم» برگزار خواهد شد که تاکنون در این مسابقه حدود هزار نفر از دانش آموزان شرکت کرده‌اند.

امین یزدی در رابطه با دیگر برنامه‌های این اتحادیه بیان کرد: برگزاری جشن‌های دانش آموزی، سرود شهری، برگزاری نماز مشترک اهل سنت و شیعه و برگزاری مراسم مواسات از دیگر برنامه‌های این اتحادیه در این ایام است.

وی ادامه داد: مراسم پیش رو در شهر‌هایی که از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت مطلوبی قرار دارند، به صورت محدود و حضوری و در شهر مشهد که در وضعیت قرمز قرار دارد، به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی با اشاره به هتک حرمت اخیر به ساحت پیامبر (ص)، اظهار کرد: توهین به مقدسات و از جمله توهین به پیامبر اکرم موجب وحدت بیشتر مسلمانان خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد از اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان دارای معدل ۱۹ هستند، ابراز کرد: تلاش این اتحادیه انتخاب افراد نخبه با رویکرد ایثار، شهادت، خدمت به محرومان و ولایت مداری است. در واقع دو هدف زبده‌یابی و جنبش دانش‌آموزی، دو رویکرد و هدف مهم اتحادیه است. همچنین در اتحادیه انجمن اسلامی تلاش شده است تا دانش‌آموزان با رویکرد دشمن‌شناسی و مسئولیت پذیری تربیت شوند.

امین یزدی افزود: از فعالیت‌های دانش آموزان در ایام عزاداری می‌توان به برگزاری مراسم مذهبی در مقابل منازل شهدا اشاره کرد که به‌صورت کامل توسط دانش آموزان برگزار شد؛ در این مراسم دانش‌آموزان به عنوان مداح، گروه سرود و اعضای تدارکات فعال بودند.

وی بیان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در دوران جنگ و دفاع مقدس حدود هزار شهید را تقدیم کشور کرد، در حال حاضر نیز در ۳۵ شهر استان خراسان رضوی و ۹۰۰ مدرسه، این اتحادیه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
 
 
منبع:مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->