وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

محسن چاوشی ۲۰ زندانی مالی را آزاد کرد

  • کد خبر: ۴۸۸۶۵
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
محسن چاوشی ۲۰ زندانی مالی را آزاد کرد
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسدآباد از آزادی ۲۰ زندانی مالی این شهرستان از ابتدای سال تاکنون با کمک خواننده مطرح کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سلطان هادی، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسدآباد اظهار کرد:۲۰ زندانی مالی شهرستان در مجموع با بدهی ۱۲۵ میلیون تومان در حبس بودند که امسال با موافقت رئیس دادگستری توانستیم با کمک و همت بلند «محسن چاووشی» خواننده معروف پاپ کشور از طریق اینستاگرام او برای فراخوان به خیرین به منظور شرکت در این امر خیرخواهانه نسبت به آزادی این تعداد زندانی مالی اقدام کنیم.


وی تصریح کرد: محسن چاووشی علاوه بر کمک به آزادی ۲۰ زندانی مالی ، از طریق صفحه اینستاگرامی خود و فراخوان خیرین برای کمک به این زندانیان، ناجی پنج زندانی اسدآبادی محکوم به اعدام در سال جاری بوده است که برخی از این زندانیان ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون بابت پرداخت دیه دارای مشکل بودند.

 

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسدآباد یاد آور شد: با تأمین دیه این تعداد افراد محکوم به اعدام در حال حاضر رضایت طرف اعدامی گرفته و دیه فرد واریز شده است.


وی با اشاره به اینکه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ۱۵۰ خانوار زندانی نیازمند اسدآباد را تحت حمایت خود دارد و زیرنظر سازمان زندان ها در حال فعالیت است، گفت: کمک های معیشتی و تحصیلی از جمله کمک های این انجمن به خانواده های زندانی دارای پرونده در انجمن بوده و علاوه بر آن درصورتی که هر یک از خانواده های زندانی احتیاج به گزارش به واسطه درخواست هر یک از دستگاه های حمایتی از جمله کمیته امداد باشند بدون تردد به استان و رفت و آمد با توجه به وصل بودن انجمن به دیتا کارهای آنها انجام می شود.

 

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->