افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

متقاضیانی که تاکنون پیامک طرح اقدام ملی مسکن را دریافت نکرده‌اند، چه کار کنند؟

  • کد خبر: ۴۸۹۵۰
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
متقاضیانی که تاکنون پیامک طرح اقدام ملی مسکن را دریافت نکرده‌اند، چه کار کنند؟
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: متقاضیانی که هنوز پیامک طرح اقدام ملی مسکن دریافت نکرده‌اند هرچه سریعتر از دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی،   با بیان اینکه ۴۰۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن اجرایی و ساماندهی شده اند گفت: افراد و متقاضیان به پروژه‌ها متصل شده اند و تعیین تکلیف واحد‌ها صورت گرفته است.

او ادامه داد:  واگذاری زمین برای ۳۳۵ هزار واحد صورت گرفته به طوری که زمین ۴۰ هزار واحد واگذار شده و زمین ۹۵ هزار واحد هم در روز‌های گذشته به متقاضیان اهدا شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در مجموع زمین ۱۳۵ هزار واحد واگذار شده و ۱۱ هزار و ۵۶۰ واحد هم از واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن افتتاح شده است.

او تاکید کرد: ۲۵۳ هزار واحد باقی مانده است که بخشی از این واحد‌ها به متقاضیان متصل شده و بخشی از این پروژه هم در بافت‌های فرسوده قرار دارد که در حال اجرای آن هستیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی توضیح داد: در مجموع تمام این پروژه‌ها تعیین تکلیف شده و برخی از پروژه‌ها هم در مراحل نهایی قرار دارند و هم اکنون مشخص شده که کدام پروژه به چه فرد یا دستگاهی تعلق دارد.

 محمود زاده تاکید کرد: دو مصوبه در سال‌های ۹۴ و ۹۶ یکی از سوی هیات دولت و دیگری از سوی شورای عالی مسکن مصوب و ابلاغ شد با این مضمون که پروژه‌های کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی مسکن مهر و یا پروژه‌های فاقد متقاضی از سرفصل مسکن مهر به عنوان پروژه‌های بلاتکلیف خارج شوند که این اقدام  انجام شده  و برخی از آن‌ها به  طرح مسکن ملی متصل شده اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: از ۱۱ هزار و ۵۶۰ واحد افتتاح شده مسکن ملی که اول آبان با حضور رئیس جمهور افتتاح و بهره برداری شد کمتر از ۲ هزار واحد، مسکن مهری هستند که به طرح اقدام ملی مسکن متصل شده اند و با تمهیدات دولت به جریان تولید مسکن پیوستند.

محمود زاده با بیان اینکه متقاضیانی که تاکنون پیامک طرح اقدام ملی مسکن را دریافت نکرده‌اند حتماً به سایت وزارت راه و شهرسازی مراجعه و یا با بخش‌های زیر مجموعه تماس بگیرند ادامه داد: متقاضیانی که واحد‌های آن‌ها در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر قرار دارد به بنیاد مسکن، متقاضیانی که واحد‌های آن‌ها در شهر‌های جدید است به شرکت عمران شهر‌های جدید و متقاضیان سایر پروژه‌ها هم به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها مراجعه کنند و پیگیر پیامک واحد خود باشند.

او ادامه داد: ممکن است برخی از متقاضیان پیامک‌های تبلیغاتی خود را قطع کرده باشند و به همین دلیل پیامک‌های مسکن ملی را دریافت نکنند بنابراین ما برای متقاضیانی که پیامک دریافت نکرده اند فرصت در نظر می‌گیریم تا آورده خود را تکمیل کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->