ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون
سرخط خبرها

جزئیات تکان‌دهنده قتل شیما ۱۵ ساله توسط بهلول + تصاویر

  • کد خبر: ۴۸۹۷۲
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
  • ۱۶
جزئیات تکان‌دهنده قتل شیما ۱۵ ساله توسط بهلول + تصاویر
۱۰ روزی از انتشار کلیپی که پدر شیما منتشر کرد، می‌گذشت که بهلول تنها مظنون پرونده بار دیگر بازداشت شد و به قتل دختر گمشده اعتراف کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ظهر پنجشنبه بود که امیدشان پس از ۱۵ ماه ناامید شد؛ ۱۵ ماه به دنبال دخترش بود. روزی ۱۸ ساعت نقطه به نقطه شهر را گشت، ردش را پیدا کرد، اما هرگز به شیما نرسید. سرنوشت دختر پانزده ساله با مرگ گره خورد؛ خبر تلخی که پلیس به پدر و مادر چشم‌انتظار داد. ۱۰ روزی از انتشار کلیپی که پدر شیما منتشر کرد، می‌گذشت که تنها مظنون پرونده بار دیگر بازداشت شد و به قتل دختر گمشده اعتراف کرد.

 

بیست‌وششم مرداد سال ۹۸ بود که شیما خام حرف‌های پسر بدلیجات‌فروش روبه‌روی مدرسه‌شان شد. پدر دخترک می‌گوید: «از همان روز دیگر نخوابیدم و فکر پیداکردن شیما تنها دخترم لحظه‌ای رهایم نکرد؛ پسر بدلی فروش، شیما را وادار کرد خانه را ترک کند. از همان شب آواره خیابان‌ها و پس‌کوچه‌های تهران شدم تا ظهر پنجشنبه.»  

 

جزئیات تکان‌دهنده قتل شیما 15 ساله توسط بهلول + تصاویر

پدر شیما از غم گم شدن دخترش در بستر بیماری

  

اعتراف تلخ

بهلول معروف به محمود پس از فرازونشیب‌های فراوان حالا اعتراف کرده است؛ اعترافی تلخ که دل خانواده این دختر را بیش از هر وقت دیگری به درد آورده است. اشک پشت اشک. عزاداری می‌کنند. از غروب پنجشنبه پارچه سیاه به در خانه زده‌اند و دوستان و آشنایان با ماسک‌های روی صورت برای همدردی پا به خانه پدر دردمند می‌گذارند؛ او می‌گوید: «دیگر رنگ خوشی به خانه‌مان برنمی‌گردد و ماتم نقش همیشگی در و دیوار این خانه خواهد بود.»

 

شیما که از سوی آرش پسر بدلی‌فروش اغفال شده بود، پس از ساعتی به پایانه بیهقی می‌رود؛ در حالی که سرگردان و درمانده بود از طریق مغازه اسباب‌بازی فروشی با مادرش تماس می‌گیرد. گریه‌های شیما و التماس‌های مادر پشت گوشی هنوز در خانه آقای احمد صباگردی‌مقدم شنیده می‌شود؛ مکالمه آخر سیما که پلیس آن را ردیابی و ضبط شد. التماس‌های مادر هم فایده‌ای نداشت. شیما دیگر هرگز راه خانه‌شان را ندید و برنگشت؛ ربودند، اسیرش کردند و در آخر او را کشتند. عامل همه این‌ها بهلول بود؛ مردی که در پایانه بیهقی مواد توزیع و زن‌ها و دختران جوان را اغفال می‌کرد.

 

مردی که ۷ سال پیش از همسرش جدا شد و در خانه‌ای قدیمی در چهارراه نظام‌آباد مستأجر بود.

 

ردیابی‌های پلیسی و پدر

احمد صباگردی‌مقدم در ادامه گفت: «پس از شکایت و اعلام فقدانی شیما، مأموران پلیس آگاهی پایگاه چهارم سیدخندان شماره‌ای را که دخترم با مادرش تماس گرفته بود، ردیابی کردند و به مغازه اسباب‌بازی‌فروشی در نزدیکی پایانه رسیدند. صاحب اسباب‌بازی‌فروشی تأیید کرد که دخترم آنجا بوده و پس از بیرون‌رفتن از مغازه به سمت پایانه رفته است.»

 

دوربین‌های مداربسته بررسی شد. تصاویر نشان می‌داد دختر نوجوان در ساعت ۲ بامداد روی یکی از نیمکت‌های پایانه و مقابل رستوران شبانه‌روزی نشسته بود؛ اشک‌های بی‌امان شیما حتی در تصاویر مداربسته هم ضبط شده بود. پیرمردی کنار او می‌نشیند و پس از ۴۰ دقیقه صحبت با او شیما را سوار خودرو پژو سفیدرنگش می‌کند و آن‌ها می‌روند.

 

شناسایی شیما در رستوران بیهقی

از همان روز احمد این پدر دردمند کفش آهنی به پا می‌کند و در کوچه پس کوچه‌های تهران به دنبال سرنخی از شیما می‌گردد؛ روزی ۱۸ ساعت در جست‌وجوی تنها دخترش بود. می‌گوید: «سراغ دخترم را از همه می‌گرفتم در آخر به صاحب رستوران رسیدم. او دخترم را با آن پیرمرد روی نیمکت روبه‌روی رستوران دیده بود.»

 

تنها او می‌دانست که بهلول دخترک را با خود برده است؛ از روی عکسی که در دستان پدر بود، تشخیص داده بود.

 

صاحب رستوران به پدر رنجور گفته بود: «بهلول ملقب به محمود در پوشش راننده آژانس اینترنتی، ماده مخدر شیشه می‌فروشد. بهلول در کنار فروش مواد، زنان و دختران جوان را طعمه نیت سیاه خود می‌کند. زمانی که دختر شما همراه بهلول به راه افتاد با بهلول دعوا کردم و به او گفتم که این دختر خیلی کوچک است، این کار را نکن؛ اما بهلول به حرفم توجهی نکرد و گفت که این دختر تاکسی می‌خواهد قرار نیست اتفاقی رخ دهد.»

 

جزئیات تکان‌دهنده قتل شیما 15 ساله توسط بهلول + تصاویر

بهلول ۶۱ ساله متهم قتل شیما

 

آزادی پس از نخستین بازجویی

با توجه به مستندات، بهلول به آگاهی سیدخندان احضار و بازجویی شد؛ بازجویی که خیلی زود آزاد شد و دوباره به خانه برگشت.

 

بهلول به مأموران پلیس گفته بود که شیما را در چهارراه نظام‌آباد پیاده کرده است؛ اما این طور نبود، همان لحظه که بهلول در پلیس آگاهی این دروغ‌ها را سر هم می‌کرد، شیما در خانه این مرد زندانی بود.

 

پدر شیما گفت: «افسر پرونده پس از بازجویی او را رها کرد و خطاب به من گفت که فکر نمی‌کنم این فرد دخالتی در این پرونده داشته باشد پس از این بود که درخواست کردم تا پرونده شیما را به اداره ۱۱ آگاهی مرکز انتقال دهند.»

 

۴۵ روز شکنجه

پرونده شیما در اداره ۱۱ آگاهی تهران پیگیری شد و احضار بهلول به پلیس آگاهی مرکز صورت گرفت. این بار بهلول اعتراف کرد، اما نه کامل. او ۴۵ روز شیما را در خانه‌اش زندانی کرده و او را مجبور کرده بود که شیشه مصرف کند.

 

احمد صباگردی‌مقدم در ادامه گفت: «بهلول مقابل بازپرس شعبه ۷ دادسرای جنایی تهران گفته بود مواقعی که از خانه خارج می‌شد در را بر روی دخترم قفل می‌کرد. او همه چیز را گفت به جز اینکه دخترم کجاست.»

 

هنگامی که پلیس خانه بهلول را بازرسی کرد، من و همسرم در آنجا بودیم. خانه بهلول مثل خانه وحشت بود، تمام درزهای خانه گرفته شده و با پتو خانه را عایق‌کاری کرده بود. در خانه‌اش گونی وجود داشت که حاوی ده‌ها جفت کفش دخترانه و بچگانه بود؛ اما اینجا پایان پرونده نبود. از آنجا که با وجود مستندات موجود امکان سفر شیما به مشهد وجود داشت، پرونده به دادسرا مشهد ارجاع شد، اما در آنجا هم هیچ سرنخی پیدا نشد.

 

متهم پرونده ۴۵ روز بازداشت و تحت بازجویی بود، اما لب به اعتراف نگشود و به دلیل دسترسی‌نداشتن به ادله کافی مظنون شصت‌ویک ساله با قرار وثیقه آزاد شد.

 

 

جزئیات تکان‌دهنده قتل شیما ۱۵ ساله توسط بهلول + تصاویر

 

انتشار یک کلیپ

پدر شیما حدودا دو هفته پیش بود که با انتشار کلیپی خطاب به رئیس قوه قضائیه، تقاضای رسیدگی به پرونده دخترش را کرد؛ کلیپی که پرده از جزئیات این آدم‌ربایی و گم‌شدن مرموز شیما برمی‌داشت. دست به دست چرخید و خیلی از کاربران این حادثه تلخ را از زبان احمد، مرد کتابداری که حالا بازنشسته است، شنیدند.

 

بعد از انتشار این کلیپ بود که بهلول چهارشنبه، هفتم آبان، بار دیگر بازداشت شد. او به پلیس آگاهی منتقل شد. بازداشتی که پدر شیما از آن بی‌خبر بود، اما یک تماس از دوستانش کافی بود که پرونده معمایی شیما پس از ۱۵ ماه مشخص شود.

 

سریال ربایش دختران و زنان

پدر شیما در ادامه گفت: «صبح شنبه، دهم آبان، یکی از دوستانم تماس گرفت، می‌گفت غروب جمعه زنی در خانه بهلول اسیر شده بود. او شیشه‌های خانه را شکسته بود و با فریاد و سروصدا از همسایه‌ها کمک خواسته بود، جمعیت زیادی جمع شد و پلیس به خانه بهلول رفت. این زن هم در دام این مرد شصت‌ویک ساله اسیر شده بود. با این تماس بود که خود را جلوی خانه بهلول رساندم، همسایه و میوه‌فروش محل را دیدم و از آن‌ها پرس‌وجو کردم.»

 

اطلاعات درست بود. بهلول یک زن دیگر را قربانی نقشه‌های سیاه خود کرده بود. آتش‌نشانی آمده بود و مأموران کلانتری نامجو. مأموران کلانتری نامجو زنی که بسیار ترسیده بود را از خانه آزاد کردند.

 

پدر که بسیار دل‌نگران دخترش بود و در این روزها و ماه‌ها دست از جست‌وجو شیما برنداشته بود، بار دیگر خود را به کلانتری رساند. صحبت‌ها با هم مطابقت داشتند. بهلول مرد موادفروش، اما این بار دیگر نتواست قسر در برود و با توجه به مدارک و مستندات مجبور شد اعتراف کند؛ اعترافی تلخ که برای پدر و مادر شیما گران تمام شد.

 

جزئیات تکان‌دهنده قتل شیما 15 ساله توسط بهلول + تصاویر

 

کشف جسد در روستای کلیبر

او در بازجویی‌ها سرانجام اعتراف کرد که شیما را به قتل رسانده و جسدش را کنار رودخانه در روستای زادگاهش دفن کرده است. همین اعتراف کافی بود تا تیم جنایی و قضائی به روستا بروند و جسد دختر پانزده ساله را پیدا کنند.

 

احمد صباگردی می‌گوید: «شیما دختری باهوش بود. او در رفاه کامل زندگی می‌کرد. معلم خصوصی زبان خارجه و ریاضیات و موسیقی داشت. هر چیزی که می‌خواست سریعا برای او فراهم می‌شد. شیما را اغفال کردند. از آن مرداد ۹۸ سیاه‌روز شدیم. مادرش به‌شدت شوکه شده است؛ حتی فکرش را هم نمی‌کردیم چنین بلایی سرمان بیاید. دخترم بی‌گناه بود. هنوز از جزئیات قتل و چرایی این جنایت خبری نداریم. تنها چیزی که می‌دانم این است که بهلول به قتل اعتراف کرده است. جسد دخترم را هم در روستای کلیبر در استان آذربایجان شرقی دفن کرده است. از آقای رئیسی و تمام کسانی که باعث شدند این پرونده به سرانجام برسد تشکر می‌کنم.»

 

منبع:شهروند

اینجا ببینید:
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
United States of America
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
2
14
متاسفم واسه پلیس که این قد راحت یه جارکانوانی رو ول کرده. هونم دفعه اول که به این.ادم.شک.کرده حداقل یه هفنه این.ادم.رو زیر نظر میگرفته این اتفاق نمی افتاده. واقعاا متاسفمِ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
بازجو باید جواب پس بده
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
11
از تتوبیخ اولین باز پرس حرفی بمیان نمیومده ناکارآمدی این افسر بهاصطلاح حرفه ایی باعث مرگ شیما شده
ناشناس
United States of America
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
1
5
واقعا متاسفم ،کمی درایت و دقت میکردن چنین اتفاقی نمی افتاد
همه جا پر شده از وحشی صفت های بی وجدان
خدا لعنتشون کنه
ج ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
11
باید افسری که بار اول از بهلول بازجویی کرد خلع لباس شود. یک نفر معلوم الحال 40 دقیقه با مقتول صحبت کرده تا سوار ماشینش کنه بعد چهارراه پاینتر پیاده اش کرده با عقل جور میاد افسر به این نادانی مگر میشه
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
ای بابا.پلیس بدون مدرک نمیتونه کسی رو نگه داره.معماچو حل گشت همه کارآگاه شدن
پلیس مقصره؟قاضی مقصره؟خانواده؟مقصر خود دختر 15ساله ست و اون پسری که اغفال کرد کشیده بیهقی
مقصر زمونه ست که پدر و مادر شدن خدمتکار فرزند
مقصر پیشرفته.مقصر موبایله.مقصر تلویزیونه
به بچت میگی تو و قهر میکنه از خونه فرار میکنه
چه خاکی بریزی توپ و سرت
جامعه پر گرگ و کفتارها ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
2
3
من این مرد قاتل رو بارها جلو ترمینال دیده بودم که میگفت ما هم اسنپیم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
1
4
اینگونه افراد روح شیطانی در وجودشان رخنه کرده و با بدبخت کردن دیگران روزگار می گذرانند.روزی از روزها هم گرفتار شده و به سزای اعمالشان می رسند. ای بسا ابلیس آدم روی هست پس به هر دستی نباید داد دست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
6
اونهایی که بعد از دستگیری ولش کردند باید انفصال از خدمت شوند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
9
پلیس بازجو و تمامی مقصرین مسئول قضیه دستگیر بشن، به ملت جواب بدن چطور بدین راحتی سهل انگاری کردن
سیدعباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
1
3
حالا که آقای رییسی به داد این مرد رسیده بهتره قصه پرغصه منم گوش کنه شاید بدادم برسه که بعداز اسید خوردن بچه 5سالم بجای اینکه بانک بامرخصی من موافقت کنه واسه درمان بچم الاچندین ساله اخراجم کردند
غصه دار
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
1
افرادی که در جا های حساس مشغول کارت باید وظیفه شناس ،کار بلد،داشتن اختیار کاری ،حمایت، کار های این شکلی به صورت گروهی و تیمی، بازرسی های و کمینگاه و....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
سلام . این همه ماجرا نبود وقتی که پیرمرد میگه جنازه دختر را بردم کنار رودخانه دقت کردم دروغ می گفته. چندین دروغ دیگه گفته و در آخر معلوم شده دختر بیچاره را در خانه خودش دفن کرده
ث
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
چرااصلا زندونیش کرده بودجراکشته؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
1
بالاخره جسد رو تو روستا کنار رودخونه برده یا تو باغچه خونه صاحبخونه خاک کرده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
0
میترسم از خونه دیگه بیرون برم بهلول رو ببینم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->