سرخط خبرها

یک شکست و یک لغو بازی در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال برای مشهدی‌ها

  • کد خبر: ۴۹۰۹۹
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
یک شکست و یک لغو بازی در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال برای مشهدی‌ها
در روز لغو دیدار رعد پدافند، آویژه‌ صنعت پارسا هم لیگ را با شکست آغاز کرد.
اخوان | شهرآرانیوز؛ شوت سه‌امتیازی پسر ریزنقش مشهدی به هدف می‌نشیند، اما آویژه‌صنعت از نبرد نزدیک برابر شورا‌و‌شهرداری قزوین دست خالی از میدان خارج می‌شود. هفته اول لیگ برتر بسکتبال در‌حالی روز گذشته به‌صورت متمرکز در تالار آزادی تهران پیگیری شد که تیم آویژه‌صنعت پارسا مشهد در نخستین حضور خود در فصل جدید رقابت‌ها برابر شورا‌و‌شهرداری قزوین به میدان رفت و در پایان بازی را با نتیجه ۷۶‌بر‌۷۳ به حریف واگذار کرد. این نتیجه در‌حالی به دست آمد که بازی دیگر‌نماینده مشهد، تیم رعد پدافند مقابل اکسون تهران به‌دلیل مثبت‌شدن تست کرونای ۶ بازیکن و ۲ نفر از کادر فنی تیم تهرانی لغو شد. البته گفته می‌شود تست چند بازیکن پدافند مشهد هم مثبت اعلام شده و تیم به تهران نرفته است. با توافق تیم‌ها قرار است امروز بازی برگشت آویژه و شهرداری قزوین ساعت ۱۷ در سالن آزادی برگزار شود.


عملکرد سینوسی آویژه

شاگردان ایوانوویچ در پارسا کار را خیلی خوب شروع کردند. مشهدی‌ها که از دوره آماده‌سازی مطلوبی پیش از شروع فصل برخوردار بودند، در همان کوآرتر اول توپ‌و‌میدان را به دست گرفتند و با وجود اشتباهات متعدد ۲ تیم در به‌سبد‌نشاندن توپ، توانستند ۲۳‌بر‌۲۰ پیروز باشند. با‌وجود‌این در کوآرتر دوم، این تیم قزوینی بود که با پرتاب‌های ویرانگر سه‌امتیازی ستاره سیه‌چرده خارجی خود توانست با ۴ امتیاز اختلاف کوآرتر را به نفع خود به پایان ببرد. قزوینی‌ها این کوآرتر را ۱۹‌بر‌۱۴ بردند. در کوآرتر سوم همه‌چیز برای ۲ تیم برابر پیش رفت و نتیجه ۱۵‌بر‌۱۵ بر تابلوی نتایج تالار آزادی به ثبت رسید. اما اوج هیجان این دیدار در کوآرتر آخر بود؛ جایی که آویژه‌ای‌ها هر چه زدند به در بسته خورد و در برگشت، این قزوینی‌ها بودند که با هوشیاری اختلاف اندک امتیازی را حفظ کردند.


پرتاب سیدی کارساز نبود

۱۲ ثانیه به پایان مسابقه آخرین پرتاب پنالتی قزوینی‌ها به سبد نشست. بعد از آن شاگردان سرجان با آرایشی خاص در زمین خود را آماده جبران ۶ امتیاز اختلاف ایجاد شده کردند. ابوالفضل سیدی، پسر ریز‌نقش مشهدی، از زمین خودی با توپ دریبل‌های بی‌نقصش را انجام داد و بعد از یکی‌دو بار رد‌و‌بدل توپ با هم‌تیمی‌هایش اقدام به پرتاب سه‌امتیازی تماشایی کرد که اگرچه به سبد نشست و نیمکت آویژه را به هوا برد، اما درست در ثانیه صفر رقم خورد و بعد از آن دیگر فرصتی برای تیم مشهدی باقی نماند تا شانسش دیگری داشته باشند.


خارجی‌های تأثیرگذار در میدان

۴ خارجی در ترکیب ۲ تیم حضور داشتند؛ «مالکوم گرانت» و «واورلی استین» در تیم اسلامی و «یفتیچ» و «یرکوویچ» در ترکیب شاگردان سرجان. در میان عملکرد خوب هر ۳ خارجی حاضر در میدان این گرانت، سیه‌چرده آمریکایی با شماره‌۳ بود.


ایوانوویچ: حریف مستحق برد بود

سرمربی صربستانی آویژه‌مشهد بعد از قبول شکست برابر شهرداری قزوین گفت: تیم حریف نمایش خوبی داشت و مستحق پیروزی بود. سرجان ایوانوویچ افزود: ما در این بازی اشتباه‌های زیادی داشتیم و روی همین اشتباه‌ها بازی را واگذار کردیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->