سرخط خبرها

رقابت دیدنی صرب‌های مشهد و آمریکایی‌های قزوین

  • کد خبر: ۴۹۱۴۵
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
رقابت دیدنی صرب‌های مشهد و آمریکایی‌های قزوین
در حالی که اختلاف دو تیم آویژه صنعت پارسا مشهد و شهرداری قزوین ۵ امتیاز به سود تیم قزوینی بود سجاد پذیرفته با شوت سه امتیازی خود اختلاف را به ۸ امتیاز رساند تا کار در ۵۰ ثانیۀ پایانی برای آویژه صنعت به سختی دنبال شود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های آویژه صنعت و شهرداری در ادامۀ مسابقات بسکتبال باشگاه‌های ایران در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد. دو تیم هر کدام با دو بازیکن خارجی رقابت نزدیکی داشتند، اما در نهایت تیم قزوینی ۷۶ بر ۷۳ به برتری رسید.
در یک دقیقه به پایان مسابقه، در حالی که نتیجه ۶۴ بر ۶۹ بود، سجاد پذیرفته با پرتاب سه امتیازی خود، شهرداری را در منطقه امن امتیازی قرار داد. اگر چه تیم مشهدی دست از تلاش برنداشت و شوت ثانیۀ آخری مبین شیخی آخرین صحنه زیبای بازی بود، اما شهرداری قزوین به یک برد با ارزش دست یافت. در مجموع این بازی با تلاش بازیکنان هر دو تیم قشنگ از آب درآمد و نوید جدال‌های نزدیک را در خانه‌های میانی جدول داد.
دیدار آویژه صنعت پارسا مشهد و شهرداری قزوین، نخستین نمایش بازیکنان خارجی در فصل جدید مسابقات بسکتبال باشگاه‌های ایران نیز بود. شاهد دو سبک متفاوت از بازی صرب‌ها برای تیم مشهدی و آمریکایی‌های تیم قزوینی بودیم. به غیر از یک صرب که نتوانست خود را در بازی اول آویژه صنعت نشان بدهد، سه بازیکن خارجی دیگر خوب ظاهر شدند، اما صالح فروتن، ازی متفاوتی ارائه داد. او ۱۹ امتیاز برای تیمش کسب کرد. بازی امروز دو تیم باز هم با تفاوت‌های فیزیکی تیم قزوینی برای پارسا سخت است و چنانچه بازیکن خارجی زیر حلقۀ پارسا بهتر کار کند با قدرت بازی تیمی پارسا، شاید برتری به سود تیم مشهدی تغییر کند. با وجود واورلی آستین باتجربه و گرانت که بی‌محابا سه امتیازی می‌زند، چیدمان و تفکرات دفاعی سرجان ایوانوویچ مقابل شوت‌های پیرامونی حریف تغییر خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->