تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است
سرخط خبرها

احتمال حضور مدعی قهرمانی در لیگ برتر والیبال ‌نشسته بانوان ۹۰‌درصد است

  • کد خبر: ۴۹۲۱۷
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
احتمال حضور مدعی قهرمانی در لیگ برتر والیبال ‌نشسته بانوان ۹۰‌درصد است
تغییر‌ها و حاشیه‌های هیئت جانبازان و معلولین خراسان رضوی بر روی سرنوشت نماینده بانوان مشهد در لیگ برتر والیبال‌نشسته بانوان تأثیر گذاشته است.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ روز گذشته قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال‌نشسته مردان در تهران برگزار شد و ۶ تیم قرار است در فصل جدید به میدان بروند که همچون سال‌های گذشته مشهد نماینده‌ای ندارد، اما قرار است ۷ روز دیگر قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال‌نشسته بانوان نیز برگزار شود تا تکلیف تیم‌های فصل جدید مشخص شود. مشهد همیشه در طول سال‌های برگزاری لیگ برتر و مسابقات قهرمانی کشور بانوان پای ثابت سکو‌های برتر بوده و با تیم‌های مدعی و قدرتمند توانسته است عناوین بسیاری را برای خراسان رضوی به‌ارمغان بیاورد و از دل همین تیم‌ها، ملی‌پوشان زیادی را به تیم ملی والیبال‌نشسته زنان معرفی کند که مطرح‌ترین چهره، کاپیتان باتجربه تیم ملی یعنی معصومه زارعی است. اتفاق بهتر این بوده که کارخانه بازیکن‌سازی مشهدی‌ها همچنان فعال بوده است و در سال‌های اخیر نیز دختران نُه‌ده‌ساله با استعداد‌های بسیار خوب توسط مربیان کشف شده و حتی در لیگ برتر به میدان رفته‌اند، به‌طوری‌که تعجب و تحسین دیگر‌استان‌ها را با عملکرد خوب خود به‌همراه داشته‌اند.

اما در این یک سال اخیر هیئت جانبازان و معلولین خراسان رضوی دستخوش حاشیه‌ها و تغییر‌های زیادی شد که چندان به سود ورزشکاران و اهالی این هیئت ورزشی نبود. این اتفاق‌ها منجر به کنارگذاشتن رئیس سابق هیئت و انتخاب سرپرست جدید شد تا هیئت بتواند دوباره به روال گذشته خود برگردد. زهرا اسلامی، نایب‌رئیس بانوان این هیئت و از باتجربه‌های ورزش معلولین بانوان استان با گلایه از ضربه‌هایی که در آن روز‌ها به ورزشکاران و تیم‌ها خورد، تصریح کرد: با‌وجود اینکه این حواشی تأثیر زیادی داشت، اما به امید خدا با بهبود شرایط به‌دنبال داشتن یک تیم در لیگ برتر فصل جدید هستیم.
او ادامه داد: طبق نامه فدراسیون روز ۲۵‌آبان قرعه‌کشی لیگ برتر بانوان برگزار شده و تکلیف تیم‌ها تا آن زمان مشخص می‌شود. می‌توانم بگویم به احتمال ۹۰‌درصد بانوان استان در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.


حواشی گذشته، کار را سخت کرد

اسلامی درباره اینکه در سال‌های گذشته هیئت با‌وجود نبود حامی مالی از تیم مشهد در لیگ برتر حمایت کرده و مشهدی‌ها همیشه سکونشین بوده‌اند و چرا امسال خبری از قطعیت حضور مشهدی‌ها نیست، تصریح کرد: در زمان وجود همان حواشی موضوع حضور در لیگ برتر مطرح شد که به‌دلیل مشخص‌نبودن شرایط و وجود حواشی زیاد احتمال تیم داشتن بسیار پایین بود و حتی والیبالیست‌های ما به‌خاطر همین بلاتکلیفی به پیشنهادهایشان از استان‌های دیگر فکر کردند و عده‌ای هم قرارداد بستند؛ زیرا در آن زمان هنوز تکلیف تیم مشهد مشخص نبود.

او افزود: پس از بازگشت آرامش به هیئت و بهبود شرایط تصمیم گرفتیم هر طور شده تیمی در لیگ برتر داشته باشیم. به‌دنبال اسپانسر رفتیم و اکنون مذاکرات پایانی با حامی مالی در حال انجام است و به‌همین‌دلیل می‌توانم بگویم ۹۰‌درصد در لیگ امسال حضور داریم.


شاید کمی تغییرات در تیم مشهد

نایب‌رئیس بانوان هیئت جانبازان و معلولین استان همچنین با اشاره به تغییراتی که ممکن است تیم مشهد داشته باشد، گفت: یکی از ملی‌پوشان ما باردار است و یکی دیگر از بازیکنان به‌خاطر فرزندش نمی‌تواند در تیم باشد. باید پس از قطعی‌شدن قرارداد به‌دنبال جذب بازیکنانمان برویم تا بتوانیم دوباره مدعی باشیم. بازیکنان جوان و با‌استعداد خوبی نیز داریم که می‌توانیم از حضور آن‌ها در کنار تیم استفاده کنیم. جلسه‌ای با حضور باغبانیان، سرمربی تیم، که سال‌های گذشته نیز در کنار تیم بوده است، با رئیس و دبیر هیئت داشته‌ایم و امیدواریم مسیر برای حضور مشهد به‌عنوان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی هموار شود. ما سال گذشته در کنار تیم‌های قدرتمندی همچون اصفهان به نایب‌قهرمانی رسیدیم، در‌حالی‌که تیم ما بومی بود و حیف است که امسال شرکت نکنیم، به‌همین‌خاطر همه تلاش خود را در این مسیر به کار می‌گیریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->