نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

پایان رقابت‌های جایزه بزرگ والیبال بانوان مشهد با معرفی ۳ تیم برتر

  • کد خبر: ۴۸۲۳۳
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
پایان رقابت‌های جایزه بزرگ والیبال بانوان مشهد با معرفی ۳ تیم برتر
اولین دوره رقابت‌های جایزه بزرگ والیبال بانوان مشهد با معرفی تیم شهربهشت به عنوان قهرمان به پایان رسید.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ ۱۰ ماه از تعطیلی مسابقات ورزشی بانوان در رشته والیبال می‌گذشت و آخرین حضور دختران والیبالیست مشهدی در رقابت‌ها به زمستان سال گذشته برمی‌گشت. همین‌موضوع معاونت سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی‌فرهنگی شهرداری مشهد و هیئت والیبال استان و مشهد را بر آن داشت تا با بهبود شرایط و صدور مجوز‌های برگزاری رقابت‌های ورزشی در مشهد شاهد اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ والیبال بانوان مشهدی باشیم؛ اتفاقی که پیش‌از‌این در شهر رقم نخورده بود و پیش‌بینی می‌شد در اولین دوره و به‌ویژه در شرایط شیوع ویروس استقبال کمی از این مسابقات شود، اما حضور ۲۰ تیم در جدول رقابت‌ها حتی مسئولان برگزاری مسابقه را نیز غافل‌گیر کرد. استعداد درخشان، حاتمی، مدرسه مجیدی، سنتر، عرفان، غیوران، پرواز، شهر بهشت، پیام، غزال، سورت‌پیشگام، مدرسه پازش، هیرو، لیان، عارفی، قریشی، نسیم رحمت، دوام ثامن و اسطوره، تیم‌هایی بودند که در ۴ گروه با حضور ۵ تیم دسته‌بندی شدند و طی یک هفته به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی به میدان رفتند.

پس از مرحله مقدماتی تیم‌های مجیدی و حاتمی از گروه‌A، شهر بهشت و غزال از گروه‌B، پازش و سورن پیشگام از گروه‌C و ثامن و نسیم رحمت از گروه‌D به‌عنوان تیم‌های برتر اول و دوم به مرحله فیزو صعود کردند و سپس بازی‌های ضربدری در این مرحله برگزار شد که ۴ تیم شهر بهشت، مجیدی، پازش و حاتمی به نیمه‌نهایی صعود کردند. شهربهشت ۲‌بر ۱ مجیدی را شکست داد و پازش ۲‌بر ۰ بر حاتمی غلبه کرد و راهی فینال شدند. در پایان این رقابت‌ها تیم شهربهشت توانست قهرمان این جایزه بزرگ شود. مدرسه والیبال پازش به نایب‌قهرمانی رسید و مدرسه والیبال مجیدی نیز روی سکوی سومی ایستاد. همچنین تیم عرفان به‌عنوان تیم اخلاق شناخته شد. ۱۴‌میلیون تومان به‌عنوان جوایز این رقابت‌ها در نظر گرفته شده بود.

مسابقات به‌صورت متمرکز در سالن امید‌و‌زندگی برگزار شد و بازیکنان و اعضای تیم‌ها پیش از هر بازی ملزم به انجام تست سطح اکسیژن و دمای بدن بودند و مبنای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر خوداظهاری بود و بازیکنانی که از علائم ابتلا برخوردار بودند، باید اعلام می‌کردند. تیم‌های شرکت‌کننده متشکل از ۱۰ بازیکن، یک مربی و یک سرپرست بودند. هر تیم در داشتن بازیکنان با رده‌های سنی مختلف آزاد بودند. مسابقات والیبال بانوان مشهدی قرار بود دو‌سه ماه قبل برگزار شود و از تابستان برنامه‌ریزی‌های این رقابت‌ها در حال انجام بود؛ اما شیوع کرونا و اوج‌گیری دوباره آن باعث شد مانند هر رویداد دیگری والیبال بانوان نیز با تعویق روبه‌رو شود. با‌وجود‌این مسابقات از شهریورماه به آبان منتقل شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->