شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد
سرخط خبرها

عملیات ساخت «رودپارک» مشهد سه ‌شیفته می‌شود

  • کد خبر: ۴۹۳۱۹
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
عملیات ساخت «رودپارک» مشهد سه ‌شیفته می‌شود
خلیل‌ا... کاظمی، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گفت که عملیات ساخت پروژه «رودپارک» مشهد سه‌شیفته می‌شود.
سید زهیر موسوی | شهرآرانیوز؛ درپی تأکید محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرایی پروژه رودپارک چهل‌بازه، خلیل‌ا... کاظمی، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گفت که عملیات ساخت این پروژه سه‌شیفته می‌شود.
به‌گزارش خبرنگار ما به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کلائی که در جریان بازدید از پروژه رودپارک، نشستی با پیمانکارو مشاوران پروژه داشت، اظهار کرد: مانند دیگر پروژه‌های عمرانی، سرعت در کنار کیفیت برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد؛ بنابراین برنامه‌ریزی‌ها باید به‌گونه‌ای باشد تا پروژه رودپارک طبق زمان‌بندی مشخص‌شده آماده بهره‌برداری شود.
در همین زمینه، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: پروژه رودپارک اینک از ۵/۶ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
خلیل‌ا... کاظمی افزود: تاکنون بخشی از عملیات خاک‌برداری، تسطیح مسیر و بتن‌ریزی در این پروژه انجام شده است.
 


بخشی از پروژه رودپارک سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد

کاظمی با اشاره به درخواست و تأکید شهردار مشهد بر تسریع در اجرای پروژه و رعایت زمان‌بندی ادامه داد: با توجه به این موضوع از پیمانکار خواسته شد تا پروژه در شیفت شب نیز فعال شود.
کاظمی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، بخشی از پروژه در فروردین ۱۴۰۰ باید آماده بهره‌برداری شود.

هفتم مهر امسال بود که با حضور مسئولان استانی و شهری، عملیات اجرایی رودپارک چهل‌بازه به‌مساحت ۳۸ هکتار از پل‌نمایشگاه تا پل‌ستاری آغاز شد. پیمانکار این پروژه عظیم شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و اعتبار درنظرگرفته برای فاز اول آن نیز ۱۵ میلیارد تومان است که این اعتبار و قرارداد اجرای پروژه در جلسه هفته گذشته شورای اسلامی شهر مشهد مصوب شده است. بر اساس برنامه پیش‌بینی‌شده، قرار است رودپارک در فاز اول اجرایی خود از تاریخ شروع عملیات ۳۱۰ روزه تحویل شهروندان مشهدی شود و تا به‌امروز ۴۳ روز از زمان آغاز اجرای این پروژه گذشته و تا پایان کل پروژه ۳۶۷ روز دیگر زمان باقی مانده است. البته شورا به‌تازگی مصوب کرده است که فعالیت‌های مربوط به فاز دوم این پروژه نیز از پل‌پرتویی تا پل‌نمایشگاه به‌مساحت ۴۲ هکتار آغاز شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->